Gå til innhold

I morgen reiser mannen min bort en uke....da har jeg 23 dager igjen


moccan

Anbefalte innlegg

Litt nervøs for at fødselen skal starte når han er borte. Han skulle egentlig jobbet to uker i Polen, men har heldigvis fått forandret det til en uke puh............... Er så nervøs for at fødselen skal starte..............tenk alene med to barn og så starter fødselen om natta...............hjelp................Har hatt mareritt om dettte! I drømmen fødte jeg hjemme i senga, styrtfødsel, og når ungen kom ut døde jeg..........heldigvis bare en drøm :o)

 

Takk, da fikk jeg ut det!! Sier til meg selv: "slapp av, begge de første fødselene kom til termin............og dette har du gjort før.....slapp av, dette går så greit!" Har avtalt med to venninder og de klarer å komme hit innen kort tid. Vil ikke ha de sovende her, de har jo to barn selv også :o) Svigermor kan også komme kjapt. Hun vil gjerne sove her. Kanskje det er en god ide.

 

Sorry, måtte bare klage litt................godt å få det ut :o) Føles litt bedre nå :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Samboeren min reiser også avgårde på jobb i mårra og blir borte i ca 1 uke (sku egentlig være 2 uker vekke han å, men da satte jeg foten ned)... men han skal heldigvis ikke så langt som Polen da :)

Er vel ca 6 timer te der han skal, men han er avhengig av ferge så om det skjer noe om natten så sliter vi nok litt! Men jeg satser på at det går bra! Jeg har også to små hjemme, men har heldigvis foreldre som nærmeste nabo som kan trø til om det sku skje noe! De to andre kom før termin...

 

Vi får bare X fingrene for at vi klarer å knipe igjen til pappaene er vel hjemme igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi jo to :o) Godt å ikke å være alene om det :o) To uker hadde vært lenge ja! Håper at alt går bra for oss begge. Vi får både krysse fingre og ben. Det går nok bra :o) Når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal nok gå bra ska du se :) Jeg har termin 13 juni, så har 25 dager igjen! Tiden bare fyker avgårde nu synest jeg... !! Ska bli godt å få hilse på lillegutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har han reist :o( snufs............og svigermor hentet jenta på 18 mndr.......så da har jeg bare jenta på 6 år her. Men vi skal iallfall kose oss :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du som har noen hjemme :) Jeg er helt alene, de to små er hos faren sin.. men de kommer heldigvis hjem i mårra! Har nu gjort alt klart te småen kommer, så nu går jeg bare rundt meg selv!!!!! Aner ikke hva jeg skal finne på så blir sittende mye foran pc`en. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, jeg forstår deg godt, jeg. Nå er vel kanskje mannen din kommet hjem igjen fra Polen? Og du har ennå ikke født? Får håpe det gikk bra.

 

Jeg har selv vært alene hjemme en uke nylig. Det var 3 uker til termin da han reiste til utlandet. Jeg trodde vel egentlig ikke at fødselen skulle skje så lenge i forveien, men jeg kunne jo aldri vite, så jeg fikk en drosjerekvisisjon fra jordmor. Hun sa jeg kunne ringe 113 også og bli hentet i ambulanse.

For min del var det verst å være alene med 2,5-åringen, for der går det i hundre hele dagen. Og jeg slet fryktelig med søvnen den uken mannen var borte. Sov kanskje bare 2-3 timer de fleste nettene. Sånt blir man sliten av.

Men det gikk bra, og det håper jeg det gjorde for din del også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...