Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Denne siden er en sann velsignelse til oss mammaer!!!! Kjenner meg godt igjen i mange leser innlegg her! Og jeg må bare få si at det er godt å høre ( misforstå meg rett : ) ) at det er flere i samme situasjon.Min svigermor sjekker alltid om mitt barn har på seg godt nok klær osv...... Men det som faktisk irriterer meg mest, vet det er smålig i forhold til andre innlegg her men det er at hun alltid skal ta over vogna å trille når vi er på turer sammen, hva med å spørre først....????Nei da, tar tak i vogna selv når jeg går å triller å "dytter" meg bort og sier sånn som " jeg skal trille henne til hun sovner jeg" Og "river" henne ut av armene mine så fort vi kommer, som sagt det er kanskje smålig av meg men der er noe med måten en gjør det på! Alt hadde vært greit hvis de i det minste kunne spørre først, ikke bare dure frem og overta bestandig. Min egen mor gjør ikke det, hun spør alltid først!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 Hei Skjønner deg godt.Det har noe med respekt å gjøre.Lurer på om svigermødre som har sv.døtre ofte blir konkurenter til disse?Det er helt sykt, jeg er sv.datter selv og føler på akkurat det. Tror man faktisk må ta kontrollen så fort som mulig!!! Vær bestemt og la ikke denne sjalue sv.mor på noen måte føle at hun har overtaket!Har selv funnet ut at jeg må ta kontrollen over min egen familie sammen med min mann og heller skyve svigers litt unna selv om de blir såret.Det er tross alt ikke deres familie dette her, de er ferdig med småbarnstide de og er nødt til å innse det,De må også innse at sønnen deres ( spes. sv.mor) ikke er en liten gullklump lenger og han er ikke mammas lenger heller, han er MIN mann.....he,he.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Synes dette høres ut som et mindre svigermor-problem:) Hvis dette er alt du blir utsatt for, pris deg lykkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå