Ejlis Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Vi gifter oss om 14dager. Neste helg jobber jeg, så dersom det skal bli noe utdrikningslag må det være idag. Mannen min er nettopp blitt hentet til sitt. Så her sitter jeg, dette er siste sjans og forloveren min er opptatt! (ordentlig opptatt altså..) Jeg må si jeg er litt skuffet!!! En koselig kveld med jentene hadde vert hyggelig da. Buhu
♥Snulder Skrevet 19. mai 2007 #3 Skrevet 19. mai 2007 Leit at det ikke blir noe når du forventer det! Men jeg er vel ikke den rette til å muntre deg opp tenker jeg.... i og med at jeg er bare lykkelig for å slippe utdrikningslag!!!! ;=)
rogaland81 Skrevet 19. mai 2007 #4 Skrevet 19. mai 2007 Jeg hadde blitt kjempelei meg dersom de ikke hadde lagt utdrikningslag for meg. Men har du virkelig aldri nevnt ett eneste ord til forloveren din om dette? Jeg er ikke i tvil om at det kommer til å skje, selv om jeg ikke får vite noe mer enn det... Skulle jo tro hun har en plan for noe? Ellers er hun en dårlig forlover må jeg si....
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #5 Skrevet 19. mai 2007 Kanskje hun har fikset fri fra jobben din uten at du vet noe? Vet om noen som har gjort dette før nemlig! Syns ikke du skal være skuffet for det ikke har blitt noe av hele opplegget!
Frøysa Skrevet 19. mai 2007 #6 Skrevet 19. mai 2007 Denne ble lang......... Tja, jeg har hatt utdrikningslag og er akkurat like lei meg som du. Jeg tror ganske enkelt jeg har valgt feil forlover...... Riktignok er jeg gravid, men det er ikke bare hormoner ute og går - det var den 5. mai - men jeg sutrer enda. Jeg skal lage mitt "eget" utdrikningslag, når bebisen er kommet - og familien har kommet seg litt i gjenge. Saken er...... Alt skulle være så hemmelig at selv ikke samboeren min skulle få vite noe, -tenk om vi hadde vært bortreist når det skulle være. Forloveren min liker ikke samboeren min - mulig det var derfor. Fikk en telefon kvelden før av en ukjent fyr med beskjed om å være klar kl. 11 dagen etter. Det var jeg ...... men ble hentet kl. 13 - han som kom for å hente meg hadde ikke fått noe beskjed av forlover om når han skulle komme - eller eksagt hvor det var. Jeg ble etterlyst et par ganger mens jeg ventet av søsterern min som lurte på om jeg var i "anmarsj"? Det hjalp ikke at jeg var grinete fordi jeg hadde bare sovet 2 timer den natta - og venting er det værste jeg vet. Ble kjørt ut til et godt kjent spa senter - og fikk beskjed da jeg kom om at forloveren min var inne for hun fikk behandling. De andre gjestene sto ute og frøs fordi forloveren min ikke hadde sjekket om huset de hadde leid var ledig for innsjekk - det var det ikke før kl. 15. Hun trodde det var kl 12 - så de hadde plutselig 3 timer å "slå i hjel". Jeg kom for sent til den første behandlingen jeg skulle få - så den tok hun selv - den neste timen var min.... Et sant helvete! En fyr som var dårlig i norsk - og stinn av hvitløk - smurte inn ansiktet med lavendelolje - og masserte ansikt og hals med en slik iver at jeg fikk full panikk. Følte at jeg holdt på å bli kvalt! Ba han holde opp med det - og snart var timen over. Når jeg kom ut var det ingen der - så jeg satt og sippet litt for meg selv på do. Og da var det jo ikke snakk om noen flere behandlinger - så jeg ruslet ut, der jeg traff søsteren min. Sa til forlover hvordan det hadde vært (utakknemlig som jeg var) - hun ble litt sur og sa hun hadde hatt en kjempedeilig behandling som hun hadde ingenting å utsette på(med detaljert beskrivelse)! Grrrrrrr. Det var egentlig min time - pluss at jeg visstnok skulle egentlig fått fotpleie - som det heller ikke ble noe av. Følte meg ikke som dagens "prinsesse" akkurat. Så var det en runde sammen med venninner som var koselig - pluss en tur i dusjen for å vaske ut oljen av håret. Så var det middag - der var servitør veldig opptatt av hvem som skulle betale (før vi hadde bestilt), og hvem som skulle ha det på rommet. Jeg satt der som en stut og forlover sa ingenting - alle de andre redgjør for hva de ønsker - og hun sier fortsatt ingenting........ Så sier jeg at "det er jeg som er bruden, så jeg tror de andre har en avtale der - men jeg kan sikkert betale selv jeg...." Forlover sier fortsatt ingenting. Når servitøren går sier hun - "du skjønner, de tok egentlig ikke i mot utdrikningslag - så derfor måtte du ikke si noe om at du var brud" Hmmm - der forsvant "prinsessefølelsen" igjen! Grrrr - du kan tro jeg følte meg smart! Etter middag var det klemmegaver - og litt annet - og hjem. Ferdig! Dagens høydepunkt var et album om meg og samboer som søster hadde laget. Da følte jeg meg spesiell og at hun hadde investert både tid og penger for at jeg skulle bli glad - og det ble jeg! *stort smil* Samboer har ikke hatt noe enda - men jeg har snakket med hans forlover - og han har gitt uttrykk for at han kommer ikke til å bruke noe særlig tid på å planlegge noe - så det blir ut og spise, pluss en pub. Det var en del mennesker som min samboer kjente som han syntes det kunne være morsomt om var med, som hans forlover ikke kjente, og syntes ikke det var noe morsomt å finne på ting sammen med folk han ikke kjente........ Det er mulig vi er to utakknemlige beist - men vi hadde anstrengt oss skikkelig om vi hadde vært i motsatt posisjon - for at brud/brudgom skulle få en uforglemmelig dag (og i positiv forstand) Denne historien har to poeng...... 1. Det blir sjelden slik du håper...... 2. Om den ikke har virket oppmuntrende, -skadefryd er også en fryd....... *glis* Vet ikke om du ble i noe bedre humør av dette, men det blir sikkert en eller annen form for lag før bryllupet. Ha ikke for høye forventninger - det er ikke sikkert at forlover er like opptatt av det som du. Uansett har tanken bak vært å gjøre deg glad. Og blir det for ille - lag ditt eget !!!!
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #7 Skrevet 19. mai 2007 ja det kan jo hende=) at du tror du skal på jobb også kommer vennene dine dit? hmm hvem vet. kan jo skjønne du kansje tenker litt på det siden bryllupet er så nerme. men det kan fortsatt skje=)
Ejlis Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. mai 2007 Hei igjen Tror nok ikke at dem har skaffet meg fri fra jobb. Jobber på et sykehjem og er ikke lett å få fri i helgene der og det er vertfall ikke lett når det er røde dager, som det er neste helg. Har snakka med forlover om dette og hun har spurt meg hva jeg vil.. Men hun snakka om at det måtte nå kanskje bli uten henne da... Trodde jeg hadde valgt verdens beste forlover, men begynner å lure.. Sa jo i begynnelsen at vi ikke ønsket noe svære greier... men noe hadde vert gøy... Var nok dumt å håpe på noe... Er så lei meg nå.... Har lysst å være midtpunkt jeg også!!!!!!
bamsenora Skrevet 19. mai 2007 #9 Skrevet 19. mai 2007 Jeg har troen på at du får et ja! Jeg har selv jobbet på sykehjem og vet hvor vanskelig det er å få fri, men det finnes nok noen som vil ta vakta di slik at de kan bidra til å gi deg en kjempeoverraskelse! Forhåpentligvis har hun ordnet dette i god tid før. Krysser fingrene.....må få høre fra deg hvordan det blir da!
jordbærsjokolade Skrevet 19. mai 2007 #10 Skrevet 19. mai 2007 Er det ikke meningen at utdrikkningslag skal være litt hemmelig da? Ikke ta sorgene på forskudd og ikke forhåndsdøm venninnen din før det er for sent da? Selvfølgelig kan man få fri med litt planlegging, hvis ikke syntes jeg det er veldig urimelig av arbeidsgiveren din! Slapp av, du får nok være midtpunkt du også
Ejlis Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 19. mai 2007 hei igjen Ser at jeg har vert litt sutrete og småbarslig, men hadde liksom trodd at det ble idag.. HATER å ikke vite! ;-) Uff uff. takker for støtten vertfall... viss det ikke blir noe så blir det ikke no.. selv om jeg føler at jeg ikke har noen venner da...
Hjertefamilien Skrevet 19. mai 2007 #12 Skrevet 19. mai 2007 Vi ordnet fri for mamma da hun ble 50 år, hun jobber natta på ett sykehus. Selveste sjefen hennes måtte steppe inn. For venninna vår som ble drukket ut sist helg hadde vi ordnet fri fra jobb, er hjelpepleier i pu-boliger. Klart det er mulig å ordne deg fri!! Til dere andre som forteller om at dere har blitt skuffet over hva forloveren har ordnet i stand for dere: jeg skjønner dere! MEN, hadde dere ikke gitt noen føringer for hva dere kunne tenke dere å gjøre og hvem dere ønsket ble bedt?? Min forlover kjenner meg så godt, og jeg har sagt hva jeg absolutt ikke vil ha: ett utdritningslag. Hun får liste over de vennenne jeg ønsker å dele dagen med også. Leit at en så flott dag ikke ble det for dere som er "misfonøyde"
Frøysa Skrevet 20. mai 2007 #13 Skrevet 20. mai 2007 Skjønner hva du mener i forhold til føringer. Forlover fikk en liste med hvem jeg hadde synes det hadde vært hyggelig og invitere - og må si at jeg ble ganske overrasket når hun invitert med seg en venninne som jeg kanskje har truffet 4 ganger - og som jeg ikke kjenner noe særlig - og ikke har helt kjemien med. Hadde også ymtet frempå med at det hadde vært deilig med spa - men da tenkte jeg på for meg - ikke henne, he,he, ;-) Tror egentlig jeg bare må konkludere med at jeg valgte feil forlover - visste egentlig bedre - men vi har kjent hverandre i så mange år, så jeg tenkte det ville være hyggelig - og hun ble veldig glad når jeg spurte .....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå