Gå til innhold

Billig nettbutikk for scrappere...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestilt meg cuttlebug til 739 kr, alfabet til samme pris. De er billig på brads, bazzil, blomster mm.

 

www.hallerud.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra tips! Morsomt at du har kjøpt Cuttlebug. Bruker du den til kortene, eller skal du begynne å scrappe?

Jeg kikker innom siden din av og til for å se om du har lagt ut flere kort. De var så flotte!

 

 

Skrevet

Hei! Har så lyst på en slik jeg kan lage mine alfabet med.. men hva er bra da? en slik tang eller en cuttlebug? er det flere slike jeg kan bruke for å lage slikt? Håper dere skjønner hva jeg mener:)

Har ikke satt meg inn i alt dette utstyret enda:)

Skrevet

Jeg foretrekker tangen. Jeg synes at det er morsommere, og tar mye kortere tid enn med "sveivemaskin". Men når det er sagt, så er Cuttlebug mer allsidig ettersom den tar flere typer dies. Du må nesten vurdere hva du trenger. Dersom du klarer deg med bare QuicKutz dies, så er tang og alfabet et godt utgangspunkt.

Dersom du trenger store bokstaver derimot, så er det greit med slik sveivemaskin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...