juni-august-mai gull:):):) Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 trodde ikke jeg skulle inn her før om en uke,men fant ut i går at jeg skal her nå siste innspurt håper det går fort...
Wisi og Mia Christine :-) Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 Velkommen hit :-) Syns 2. trimester tok en evighet, mens her inne flyr tiden avgårde!
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #3 Skrevet 19. mai 2007 Velkommen hit og lykke til med siste innspurten fram mot baby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå