snart 4 barns mamma75 Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 er i uke 34 og har 6-7 uker igjen og i det siste har det bare vært noen få bevegelser ,,ikke noe store greier og han har vært så livlig til nå iallefall andre som har det sånn
Mamma mai-07 *på overtid* Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 Her har det vært livlig siden uke 28/29. Er nå 8 dager på overtid og hun spreller og sparker verre:) Litt slitsomt,men veldig betryggende.Trodde det skulle avta mot slutten,men nope. I tillegg er det hyppig testing av lungene hos den lille,skjønne maddamen:o)
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 19. mai 2007 #3 Skrevet 19. mai 2007 Jeg er 35+4 i dag, og han i min mage har vært veeeldig aktiv hele svangerskapet....plutselig roa han seg ei uke eller noe sånt...så plutselig for 2-3 dager siden ble han kjempe aktiv igjen!! Rart Men seff betryggende å vite at alt er okey I dag er han litt roligere igjen, så nå varierer det helt fra dag til dag
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 19. mai 2007 #4 Skrevet 19. mai 2007 Jeg er 37+4 og her har det virkelig vært mye liv laga siden uke 16 faktisk. Føler meg veldig heldig der altså Jeg trodde også at det skulle bli roligere på slutten, men nope; sånn er det ikke her heller:) Hver gang jeg spiser, kan jeg stille klokka etter hikkinga. Begynner alltid å hikke 5 min etter jeg er ferdig og hver etterpå er det riverdance i magen føles det ut som. Den sparker veldig mye om natta også, så jeg er spent på hvordan livet utenfor magen blir:)
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 19. mai 2007 #5 Skrevet 19. mai 2007 Mi lille snuppa e turbo dagen lang! Har funne ut at ho så å si nesten aldri ligger stille, d e er bestandi en eller anna slags bevegelse uannsett tid på døgnet nesten, d går i så å si alt fra Spark, romsteringere, stryk osv. Ho har hvert ganske aktiv heile veien, så eg blir vel å få masse å henge fingran i etter fødseln;) 6 daga tell termin:)
1+1=2+1+x Skrevet 19. mai 2007 #6 Skrevet 19. mai 2007 kan være flere timer mellom bevegelsene her... Blir aldri holdt våken om natten etc. Savner mye liv - men veit ikke om jeg kan si at jeg har lite liv heller. Kjenner jo liv hver dag - og det er vel det viktigste?
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #7 Skrevet 19. mai 2007 Her er det like mykje dansing som før, chiquitin er superaktiv - blir litt sliten av det. Er 36+5 i dag.
Gjest Odyssey*høygravid* Skrevet 19. mai 2007 #8 Skrevet 19. mai 2007 her er det veldig mye, altfor mye, og det jgør vondt, og det gir seg aldri. men plutselig er hun så stille at man lurer på om hun er borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå