Gå til innhold

Tok ringtesten i går og.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først viste den en gutt (å han har jeg allerede født), så viste den ei jente (hun jeg bærer på?) og så ei jente til.. Morsomt. Men jeg vet ikke helt om jeg tror på sånt da. Hehe. Men morsomt allikevel..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var inne på babyverden og såg på alle de kjerringrådene om gutt/jente....

Jeg har alle tegnene på jente men jeg vet at jeg venter gutt.. så jeg tror det er ganske tilfeldig:o)

Skrevet

gutt pendler den frem og tilbake, jente i sirkel.

Har iallefall vært riktig på meg. :) Men er jo veldig mange om gjør den feil da, så viktig at man gjør den rett:) Moren min er expert på den der:) hihi...Alle hun har spådd har vært rett.

En periode var det mange som ventet jente.(sett på ul) Og på enkelte fikk hun opp gutt. Ved fødsel kom det jaggu en gutt:) hihi... det var veldig morsomt å se at hun hadde rett.

Men er jo litt overtro sikkert også, men morsomt er det:)

Skrevet

og hva er den "riktige" måten da? hvilke feil er det folk gjør når de tar testen. prøvde å ta den jeg oxo, men fikk ikke no sikre resultater ut av det liksom... spørs om jeg gjorde det riktig da

Skrevet

skal ringen henge over magen eller handleddet da?

Skrevet

hehe først så gikk den fram og tilbake men så plutselig gikk den rundt og rundt:)

Jeg har en gutt fra før så det var vel han den viste først da? Tok over handleddet.

Skrevet

jeg må bare si at jeg har ikke alle kunnskapene om den testen. Har aldri gjort den på andre. =)

Men det jeg har fått med meg er at ringen skal knytes i et hårstråd og først holdes over håndleddet. Så over magen. Handa skal holdes HELT i ro (lurt å støtte seg på noe). Når man skal starte ringen må man først stoppe den HELT slik at den begynner å bevege seg av seg selv.

ser at det er mange som bruker den for å finne ut hva de har fra før etc, dette vet jeg ikke hvordan man gjør. Men ringen bruken en stund før den bestemmer seg liksom. Så tror man må være ganske flink for å se hvor mange barn en får etc.

Jeg har jo da mistet 4 ganger så ringen bruker en god stund med frem og tilbake samt sirkler før den bestemmer seg for frem og tilbake. . .

Skrevet

Min samboer har hatt denne ringtesten på alle brødrene sine, sin mor og til og med hunden, i tillegg til seg selv og meg da. Så han han var bombesikker på at vi skulle ha jente, det viste ringen og den hadde vist rett på hans mor og brødre og han selv på hva de hadde før. Så stakkaren holdt på å ramle i gulvet da vi var på UL og JM sa at "dette er jo helt tydelig en gutt!", hun zoomet til og med inn på den lille penisen og satte pil på bildet:)

Samboeren er fremdeles ikke helt overbevist da:)

Skrevet

..denne testen stemmer på meg og alle de jeg kjenner som har prøvd den:o) og da både om man holder den over håndleddet eller magen på den som evt er gravid når den utføres..resultatet blir det samme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...