bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 holder på å bli gal. skjønner ikke at jeg skal lekke nå. er hos fysioterapaut 1 gang i uken og trener bekkenbunnsmuskulaturen. og jeg kniper hver dag. likevel så må det lekke når jeg hoster eller ler. selv om jeg akkurat har vært og tømt blæren. åhhh..... måtte bare blåse ut litt.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 Hei! Har opplevd det sånn at det er lite jeg kan gjøre for å forhindre at man av og til lekker. Når man er såpass gravid. En annen opplevelse jeg har er at trening av bekkenmusklaturen gjør at jeg lekker mer.....derfor gjør jeg ikke dt så ofte nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå