Kristi*trebarnsmor* Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Ja, da er jeg i min 9 dag over termin. Føler at alle rundt meg føder men at jeg bare sitter her med mer vondt for hver dag.... Flere som er lei, og er over termin?
forvirret... Skrevet 19. mai 2007 #3 Skrevet 19. mai 2007 Jeg er også 9 dager over termin i dag.. er suuper lei, og jeg føler også at alle andre føder, mens jeg sitter her med en forferdelig bekkenløsning, å venter på å få snuppa mi uut.. Sender litt fødestøv til deg, så samler jeg på litt selv også Lykke til, håper vi begge føder snart:)
bibb Skrevet 19. mai 2007 #5 Skrevet 19. mai 2007 Termin i dag, men ingen tegn til at noe mer på gang, gitt...Blir litt nedtrykt ved tanken på at det kan gå ytterligere to uker (worst case...)
MissUnderCover Skrevet 19. mai 2007 #6 Skrevet 19. mai 2007 I dag er det lørdag 19. mai. Du går nå i 42. svangerskapsuke og har -6 dager (-1 uker) til termin søndag 13. mai 2007 Også fikk jeg beskjed av legen min på onsdag at han trodde jeg hadde maks to tre dager igjen da, fordi hu hadde lagt seg så langt ned. Men her er det ingen tegn til noe enda, og jeg blir mer og mer utålmodig.. Og blir visst ikke satt i gang før den 30 mai!!!!!!!!!!! Overtidskontroll på sh 27 mai hvis ingenting har skjedd.. Leeeeeeeeeennge til..... Ja jeg er også lei.. hehe
Mamma mai-07 *på overtid* Skrevet 19. mai 2007 #7 Skrevet 19. mai 2007 Ja,8 dager over nå. Skal på overtidskontroll om to dager,hvis ingenting skjer. Utålmodig........................
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. mai 2007 takk for fødestøv begynner å tvile på at jeg har noe, men om jeg har, sender jeg til alle her inne! hadde ikke trodd jeg skulle gå over termin, og jeg hadde ikke trodd at det skulle være såå slitsomt! lykke til alle sammen. håper vi føder i dag!
anno 82 Skrevet 19. mai 2007 #9 Skrevet 19. mai 2007 Er bare en dag på overtid, men ser ikke ut for at der skjer med det første Hadde vært greit å få han ut no, for det er jammen kjedelig å bare gå hjemme og vente..
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 19. mai 2007 #10 Skrevet 19. mai 2007 3 dager på overtid her... er super lei, men det er mest for jeg har så mange syntomer på fødsel å jeg er så tung i kroppem. sliten trøtt og lei......... vil hilse på han nåååååå... men han har ikke tenkt seg ut med det første.......
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #11 Skrevet 19. mai 2007 5 dager på overtid her. Kjennes ut som om det er noe på gang så jeg krysser fingrene og håper at det ikke stopper opp igjen.
silly08 Skrevet 19. mai 2007 #12 Skrevet 19. mai 2007 jeg har termin i dag, men det virker ikke som han tenkt å melde sin ankomst.
cosmopolite Skrevet 19. mai 2007 #13 Skrevet 19. mai 2007 4 dager på overtid. eeldig morsomt.heldighvis var det varmt ute i dag.-kan finne på litt mer da.
*mom to L & M* Skrevet 19. mai 2007 #14 Skrevet 19. mai 2007 6 dager på overtid her, å så utroli lei. har kynnere men ingen flere tegn til no. Ble strippet av jordmor igår men ser ikke ut til at det har hjulpet til nå ihvertfall. Bare håper det kan skje noe snart, er så utroli slitsomt å gå å vente:(
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #16 Skrevet 20. mai 2007 10 dager på overtid her... syntes kjenne krampe lignende smerter i ryggen samtidig med de vanlige mensmurringene i natt... men det var nok bare tull... for sitter nå her fortsatt med ingen fornemmelse for at noe so helst skal skje med det første... sukk
solrose Skrevet 20. mai 2007 #17 Skrevet 20. mai 2007 4 dager her, og lei, lei, lei! Hadde høyt blodtrykk på kontrollen fredag så jeg håper ikke det drøyer lenger nå...
♥Innimor & guttaboys♥ Skrevet 20. mai 2007 #18 Skrevet 20. mai 2007 Jeg hadde termin i går... så det ble nok overtid på meg også ja gitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå