Iris80 Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Sunns det blir så dumt at man skal ha en siste fest før man er "bundet" for resten av livet..å liksom aldri mere ha det arti.. Er mere arti å dra på en fest sammen med min kjære, sunns no jeg da. Tror mine venner etterhvert har forstått at jeg faktisk ikke vil ha et utdrikkingslag. Blir istede en "jentedag" uten alkohol. Skal på ridetur, (har ikke ridd siden jeg var jentunge,så DET gleder jeg meg til!!) og et bedre måltid ute i det fri. Så får jeg hjem igjenn på ettermiddagen :-D Flere med samme mening som meg eller..?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 Det hørtes jo kjempekoselig ut!!!! Utdriknings trenger ikke være utdriting og flatfyl, kos deg masse på jentedagen din du - noe sånt kunne jeg også tenke meg
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #3 Skrevet 19. mai 2007 Tror det har blitt mer og mer vanlig med en opplevelsesdag enn en utdritningsdag. Jeg var i fin form da jeg gikk i seng på min dag. mannen min ville heller ha vennefest. Vi bor langt fra der han kommer fra. Dermed så blei det kanotur og grilling på hytta til forloveren. Der kom alle jentene og guttene i den gode gamle "gjengen" med partnere og noen med barn. Jeg var også med og fikk hilse på alle sammen. Kjempe koselig
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #4 Skrevet 19. mai 2007 Jeg synes ikke du er teit. Kunne tenkt meg noe al av det samme som deg.
♥Snulder Skrevet 19. mai 2007 #5 Skrevet 19. mai 2007 Ikke det granne teit;=) Jeg og samboer skal ha felles "fest" vi. Starter dagen med en båttur hvor det blir litt servering og ender opp her hjemme med grilling i hagen!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #6 Skrevet 19. mai 2007 Ikke akkurat teit, men kanskje litt rart at du ikke vil. Men som du skriver skal dere jo på ridetur. Det kaller jeg jo utdrikningslag. Trenegr ikke være alkohol for å være utdrikningslag(sel om det heter utdrikning). Så for meg høres dette ut som et flott utdrikningslag, så for at du ikke skal komme til å angre senere hadde jeg ikke gått ut med og sagt at du ikke skal ha utdrikningslag. DU SKAL JO DET (bare ikke med alkohol, men er mange utdrikningslag uten alkohol...)men heter utdrikningslag for det.... Et utdrikningslag er jo også å samles med veninner og ha det gøy, og det får du garantert :-) Lykke til med utdrikningslaget på hesteryggen og med jentene :-)
m den lille Skrevet 20. mai 2007 #7 Skrevet 20. mai 2007 Men dette er jo utdrikningslag? Jeg vet at mitt utdrikningslag kommer til å bli en fin dag med gode venninner, sannynligvis litt champagne + god vin til eventuell mat. Ingen fulle dummheter. Det finnes nokså mange ulike måter å feire et utdrikningslag og ridetur og piknik er definitivt en måte! Høres kjempekoselig ut!
jordbærsjokolade Skrevet 20. mai 2007 #8 Skrevet 20. mai 2007 Jeg syntes det er helt greit at du ikke vil ha utdrikkningslag jeg, vil ikke ha det selv og har gitt beskjed om det. Det er det å drikke jeg har problemer med i og med at jeg har en liten baby på 2-3 mnd når det hadde blitt aktuellt. Ikke vil jeg være langt unna babyen heller, helst vil jeg ha henne med meg! Piknik med gode venninner, eplejuice OG baby hadde vært kjempekoselig for min del:)
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 20. mai 2007 #9 Skrevet 20. mai 2007 eg hadde en jentedag igår. var ute og spiste, så bowlet vi og deretter koste vi oss med drikke og pizza hjemme hos den ene venninna mi=) hadde en super dag eg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå