Tokatter_USA Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 I bøkene om Ludde står det "Humor for svært små mennesker" - men Snups lo aldri av Ludde. Jeg trodde kanskje det var språket, eller kanskje hun ikke hadde noen sans for humor :-/ Men nå har hun begynt å le av Ludde. Det er herlig! Hun er 2 1/2.
Viva_oslo Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Og jeg som har lagt bort Ludde-boka - vi har "Den store Ludde-bok" med fire-fem historier - jeg ble litt lei av å lese den, fordi teksten er så repeterende, og fordi jeg måtte lese den hver kveld! Kanskje på tide å finne den fram igjen? Veslejenta mi begynner også å le av ting - fint å se at de har humor! Her en dag i helga på besøk hos mormor og morfar satt vi ute i sola. Veslejenta snur seg mot stolryggen og ler stille for seg selv - flere ganger. Til slutt spør jeg: "Hva ler du av?" "Jeg ser på mormor!" svarer hun - og ser altså på mormors rare, forvridde speilbilde i den blanke, grønne plastryggen på stolen. Hehe....
Tokatter_USA Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2007 Vi får kjøpe den, vi også. Det er litt manko på norske bøker her. Akkurat nå har hun dilla på Curious George (Nysgjerrige Nils), og da vi hadde bare én bok om ham, ble den lest om og om og om igjen, men nå har vi heldigvis flere! Men bare Ludde får henne til å le....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå