Gå til innhold

Flere som opplever folk som ringer alle døgnets tider....

Anbefalte innlegg

Skrevet

og spørr om du har fødd?

Jeg har termin idag, og folk begynte allerede for en stund siden å mase. Og for ikke å snakke om alle som har ringt og sendt sms idag. ååå, så frustrerende!! tror de virkelig at jeg tar telefonen om jeg ligger med rier da?

Jeg har sagt til folk at jeg tar ikke telefonen fremover, uansett hvem som ringer. Om det er noe de lurer på, så får de heller sende en sms, så skal de få svar. Men orker ikke å svare alle som spørr dumme spm. om jeg fortsatt ruger, eller om jeg enda ikke har født. Har jo gitt beskjed om at jeg skal si fra når ungen kommer, dessuten går rykter fort. Så derfor skjønner jeg ikke hvorfor folk maser slik.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, sånt må være fryktelig slitsomt, føler med deg!

Skjønner ikke at folk kan være så frekk å drive å mase om sånt hele tiden, akkurat som om man ikke har nok med å være utålmodig og vente selv! Det blir jo ikke akkurat lettere av at folk maser.

Si ifra eller skriv til dem at de ikke trenger mase mere, du sier ifra når babyen er kommet, så får du heller la være å svare dem etter du har sagt ifra.

Lykke til.

Skrevet

Jepp.. ikke til alle døgnets tider, men alltid når jeg prøver å hvile..

Jeg sover utrolig dårlig om nettene.. Kaster opp fortsatt er dårlig osv. og sambo snorker, så jeg trenger virkelig å få sove om formiddagen, men da ringer og kimer det i telefonene i ett kjør og alle vil vite om det har skjedd noe.... ???!!!.. Men kjære vene tenker jeg.. Jeg har født en gang før og da var alle informert pr. sms før klokken 7 om morgenen..

Og jeg har sagt at vi sender ut beskjed så fort ungen er ute.

Men allikevel ringer de i ett kjør..

Skal det fortsette slik så kommer jeg til å være så sliten så jeg ikke orker å presse ut den ungen.

Skrevet

så skru av tlf da.. er ikke værre enn det. har du ikke annet å klage over enn det burde du være ganske fornøyd syns jeg :) husk folk gjør det bare fordi de bryr seg om det. Tenkt på det litt. Mange som ikke har det!!

Skrevet

He he, ja jeg tror det er mange som har det slik.

Jeg er veldig klar over at mange går over tiden og jeg har ei venninne som hadde termin i går. Jeg sendte henne meld 2 dager før termin for å høre hvordan det stod til med henne og ønsket henne lykke til med fødselen.... Nå tror jeg ikke at jeg skal sende henne meld eller ringe henne på i hvertfall en uke om jeg ikke hører annet....

For jeg kan bare tenke meg hvor irriterende det er å få masse masetelefoner om jeg har født.... GLEM DET!!!!

Det er det flere som burde tenke på syns nå jeg......

Skrevet

Er jo glad for at folk bryr seg, men når de samme personene hver dag ringer og spørr, nei da synes jeg det blir nok. Har jo sagt fra at jeg skal gi beskjed så fort noe skjer.

Enda værre synes jeg om folk jeg knapt kjenner som har begynt å ringe og spørr og spørr, og som kommer på besøk KUN for å se magen, og det sier de selv også, "kommer innom entur for å se magen din jeg" og så spørr de om du kan ta opp skjorta og sånn for å se... heh...hadde aldri fått meg til å spurt om slikt jeg. Ikke engang da bestevenninnene min gikk gravid så har jeg spurt om de kunne ta opp skjorta så jeg fikk se....skjønner ikke helt det der jeg..

Skrevet

heheh er begynt her og.. ikke på natten da.. men alle er j nyskjerrig og bryr seg,, er jo bare godt ment!!! blir litt mye til tider, men du får bare prøve å snude til noe positivt!! de er bare gla i dag og gleder seg til nurket kommer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...