Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Dette er barn nr 2, og han presser seg nedover og beveger seg masse helt der nede, så jeg får vondt både i underlivet, men særlig i endetarmen, det er nesten ikke til å holde ut. Er på termin nå. Har ikke så mange kynnere, men mange slike tarmsmerter. Noen andre som har det sånn? Og hva kommer dette av igrunn?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #3 Skrevet 19. mai 2007 Jeg har også vondt i hele underlivet. Særlig når jeg sitter på do føles det som om alt sveller opp på en måte. Skikkelig ok... Not... Kan nok tenke meg at det er trykket bra baby som gjør det. Jeg har også fått en hemoride nå, så det har kanskje en sammenheng...
77modell Skrevet 19. mai 2007 #4 Skrevet 19. mai 2007 Jeg kjenner meg igjen der når en sitter på do, eller på huk for den slags skyld. Kjenner ut som alt skal dette ut!!!!!!!!! Er skikkelig ekkelt. Men jeg har ikke hatt ondt bak der da!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #5 Skrevet 19. mai 2007 hmmm, ja den vondten/ubehaget i underlivet har jeg inntrykk av er både naturlig og vanlig. Men det virker som at ikke så mange har vondt i endetarmen.. Lurer veldig på hva det der dreier seg om, tror kanskje jeg skal ringe føden og spørre.. Jeg hadde skikkelig vondt i endetarmen i forrige fødsel, det var det som gjorde virkelig vondt, livmora og ryggen var småtterier i forhold! Kjenner meg forresten igjen ifht det å gå på do, det er som en forsmak på trykket og presset i fødselen, ikke særlig hyggelig akkurat.. Da tenker jeg alltid: ja slik blir det, ganger 100... Jeg syntes faktisk utpressinga var mye verre enn åpningsriene
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 20. mai 2007 #6 Skrevet 20. mai 2007 Er nok bare det at hodet ligger langt nede og dette presser på. Er ikke farlig, bare ubehagelig.. Prøv å legg deg ned ofte of finn en stilling det er minst ubehagelig i. Er ikke lenge igjen nå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå