*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Ja ja, ikke akkurat noen dyp og vellaget film, men guri så morsom!! trengte idag å få noen tanker over på annet og ble med på Kino. Så Wild Hogs med bl.a Travolta. (en gjeng med middelaldrende motorsykkel karer, som virkelig klarer det meste...hehe) kan anbefales på det varmeste! lo så jeg grinte i 1 1/2 time til en helt meningsløs film ;-)
Gjest Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 ÅÅÅ!! Da skal jeg jammen reise og se den!!! Har hatt lyst til å se den, men alle har vært så opptatt i det siste! Tenkte meg at den var morsom!
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2007 Ja den var skikkelig bra! Jeg er ikke den som ler av alle komedier, men hele kinosalen satt og lo godt fra første stund i filmen, så du får ta med deg samboer på en liten tur kino før dere får en liten baby i hus!! Når vi skulle ha førstemann utnyttet vi skikkelig den siste av graviditeten til å gå på kino, være ute å spise osv. Det var kjempedeilig å få gjort dette alene som kjærester før lillegutt kom. Ler fortsatt idag når jeg tenker tilbake på den dagen da vi begge stod med sko og jakke i gangen og skulle på kino, da jeg plutselig husket at vi hadde et litet nurk på 9 dager oppe i senga si.....ammetåka er ikke alltid like lett se....hihi kom deg ut å få en god latter nå når du har muligheten!!
Gjest Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 Hehehe.. Såpass ja! Ja, det er ikke mye tid til å være kjærester innimellom.. Men det kommer og går litt... Vi passer på og tilbringe litt mer tid sammen og si neitakk til besøk innimellom.. Hender de blir fornærmet, men de fleste skjønner at vi har mer enn nok med det vi skal igjennom snart...
Mammapudding Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 Å den har jeg så lyst å se! Vi skal på kino imorgen, men den har ikke kommet hit enda så vi må se Hot Fuzz i stedet..noen som vet om den er bra??
Gøril og Jesper :) Skrevet 18. mai 2007 #6 Skrevet 18. mai 2007 jeg likte ikke den filmen jeg.. (skamme meg..) men jeg syntes at Hot Fuzz var ganske moro da, særlig slutten. Da lo jeg masse
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 19. mai 2007 #7 Skrevet 19. mai 2007 bor i molde vi,ser at den ikke kommer på kinoen her...møkka plass...har sett reklame av den filmen å den virke så artig...å e ikkje samme å se hjemme som på kino da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå