Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i ca uke 15 tror jeg ikke fått noe konstantert enda, men ut i fra syklusen sån ca. Dette er mitt andre barn, mn det rare er at jeg ikke føler meg gravid. Jeg har hatt problemer i starten og blødde litt men har tatt jevnlige blodprøver som viser forhøyet hormon et eller annet ( i alle fall at man skal være gravid da). Alikevel roer ikke dette meg noe,får jeg føler meg ikke gravid? Unormalt? Noen som har opplevd noe liggnende?

Har vært mer kvalm enn vanelig dette er det eneste som jeg har merket.

Jeg er bare så urolig for at noe er galt, har en tafatt lege som ikke vil gjøre noe spsielt og jeg vet jeg burde byttet lege men ikke klart og få gjort det.

Bare lurer på om flere har følt lignenede følelse.

takker for raske svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei;)

eg er førstegangs fødende så vet ikke hvordan eg skal føle meg gravid i begynnelsen uten noen symptom.

men nå er eg 22 uker å føler meg gravid. magen er begynt å vokse å babyen sparker.

er først nå eg føler meg gravid.

legen min er helt på tryne, klarer hun ikke, så eg ringte JM og fikk time der;) var mye bedre,,

det er sikkert ikke noe galt selv om du ikke føler der gravid:)

ta å ring JM å få time der;)

Snakk med JM om dette så ordner det seg nok;)

lykke til;)

Skrevet

Ja, jeg følte det sånn!

Jeg var litt kvalm, men når det forsvant så tenkte jeg: Kanskje jeg ikke er gravid lenger? Men jeg fikk jo aldri mensen, så det var jo et ganske sikkert tegn. Så jeg var jo egentlig ikke urolig. Men vips; i uke 18 kjente jeg spark, og siden da har jeg følt meg gravid.

Skrevet

anbefaler deg å kontakte jordmor å få deg en time hos henne, der får du sikkert høre hjertelyd, det beroliger MYYYYYE..

er førstegangs gravid å vet heller ikke hvordan man skal føle seg som gravid, eller om det VIRKELIG var noe annet enn luft og fett inni magen min.. men etter å ha vært hos jordmor nå denne uken å jeg fikk høre hjetet slå er følelsen blitt anerledes, nå FØLER jeg først at det faktisk er noe der og at kroppen min forandres=)

lykke til=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...