Gå til innhold

hva synes dere om dobbeltnavnet:


Anbefalte innlegg

Skrevet

jens hernan

 

hernan er ikke skrivefeil

jens er morfar og hernan farfar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

personlig så liker ikke eg navnet.

 

men det blir noe helt annet når det er oppkalling;)

Skrevet

Jeg synes det var fint. Personlig er jeg ikke mest fan av dobbeltnavn. Men de passet godt sammen. Men om Hernan uttales nesten likt som Herman, så kommer nok mange til å rote...

Skrevet

likte det ikke....:/

Skrevet

hernan har spansk opprinnelse og uttales som det skrives! men ja, ser for meg lærere osv som insisterer på å si herman...

Skrevet

hørtes ut som en gammel mann i mine ører.. men det er meg.. :)

Skrevet

Jeg likte det, men ser "problemet" med at folk vil kunne tro det er Herman og ikke Hernan.

Liker Jens kjempegodt selv, men tror ikke samboeren min vil det..

Min mening; Gå for det hvis dere begge liker det =)

Skrevet

Vet om en som heter Hernan. Han ble kalt Ærnan for det var liksom lettere å si.

Synes Jens er veldig fint da :-)

Skrevet

Syns det er fint! Jens er et veldig fint guttenavn, og selv om jeg ikke har hørt Hernan før, tror jeg det bare er en vanesak. Man uttaler det kanskje som Herman før man blir rettet på, men etterpå skulle det være uproblematisk. Passet godt sammen.

Skrevet

Fint navn som klang godt sammen. Lett å si begge navnene til daglig også. Hernan blir en vanesak, men det blir nok noen runder med "retting" jenta vår heter Anna Helene, og jeg må en del ganger rette på a-ending e-ending o.l

Men det blir en vanesak og det er et lite problem å håndtere i hverdagen. (det som ikke dreper deg, gjør deg sterkere)

Skrevet

Jeg syns det var fint...,men det kan fort bli til Jensemann og da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...