embarazada84 Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 jens hernan hernan er ikke skrivefeil jens er morfar og hernan farfar
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 personlig så liker ikke eg navnet. men det blir noe helt annet når det er oppkalling;)
kavli Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Jeg synes det var fint. Personlig er jeg ikke mest fan av dobbeltnavn. Men de passet godt sammen. Men om Hernan uttales nesten likt som Herman, så kommer nok mange til å rote...
embarazada84 Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2007 hernan har spansk opprinnelse og uttales som det skrives! men ja, ser for meg lærere osv som insisterer på å si herman...
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 19. mai 2007 #6 Skrevet 19. mai 2007 hørtes ut som en gammel mann i mine ører.. men det er meg..
Ioren Skrevet 19. mai 2007 #7 Skrevet 19. mai 2007 Jeg likte det, men ser "problemet" med at folk vil kunne tro det er Herman og ikke Hernan. Liker Jens kjempegodt selv, men tror ikke samboeren min vil det.. Min mening; Gå for det hvis dere begge liker det =)
@nne p@ l@nne Skrevet 19. mai 2007 #8 Skrevet 19. mai 2007 Vet om en som heter Hernan. Han ble kalt Ærnan for det var liksom lettere å si. Synes Jens er veldig fint da :-)
Tredjepåplass Skrevet 21. mai 2007 #9 Skrevet 21. mai 2007 Syns det er fint! Jens er et veldig fint guttenavn, og selv om jeg ikke har hørt Hernan før, tror jeg det bare er en vanesak. Man uttaler det kanskje som Herman før man blir rettet på, men etterpå skulle det være uproblematisk. Passet godt sammen.
julaugmamma Skrevet 21. mai 2007 #10 Skrevet 21. mai 2007 Fint navn som klang godt sammen. Lett å si begge navnene til daglig også. Hernan blir en vanesak, men det blir nok noen runder med "retting" jenta vår heter Anna Helene, og jeg må en del ganger rette på a-ending e-ending o.l Men det blir en vanesak og det er et lite problem å håndtere i hverdagen. (det som ikke dreper deg, gjør deg sterkere)
plumsing Skrevet 21. mai 2007 #12 Skrevet 21. mai 2007 Jeg syns det var fint...,men det kan fort bli til Jensemann og da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå