Gå til innhold

I ambulansen, kan man bare ligge på rygg der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på mye rart om dagen;)

Men her jeg bor kan vi være nødt til å bli sendt i ambulanse når vi skal på sykehuset. Det er nesten 2 timer reise, så ofte blir man da sendt i ambulansen. Nå er veiene til sykehuset riktignok ikke de beste, med mye humper, svinger, dårlige veier...osv..kjørte der senest idag. Og da kom jeg til å tenke på ambulansen..

Når man ligger baki der, på senga, så binder de jo seler rundt senga, slik at du ligger 'delvist fast' i senga.. Jeg greier ikke å ligge på ryggen fra før, og når vi ligger der med rier er det nok ikke noe bedre.. Går det an å ligge på siden på den senga??

Noen som vet? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det skal gå ann. Du kan også sitte opp i senga.

Skrevet

Jada, det går fint an. Vi stropper fast folk på siden også vi. Hehehe

Skrevet

Ok, kjekt å vite det da:-)

Skrevet

Jeg blir ordentlig svimmel av å ligge på ryggen! Hadde aldriholdt ut å bli stroppet fast i annet enn vanlig sittestilling! -Knapt nok da, viss jeg har smerter! Hjelp! Tenk om de gjør alvor av å stenge føden her, i sommer! -Da kan det bli en passe traumatisk fødsel! og jeg som er så redd for å føde!

Skrevet

På de "gamle" bårene hadde vi muliget til å dra opp slik at du fikk kneledd også, slik at du kan ligge\sitte på rygg liksom. Om du skjønner hva jeg mener.. Men de nye bårene har jeg ikke vært så mye borti enda....

Men om du vil ligge på siden kan de ikke nekte det det altså, da skal det være virkelig god grunn til det. Du skal vel ha med deg jordmor i bilen også? (Bare se til at de legger deg riktig vei i bilen så.. Hehehehee)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...