Vekt 75 Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 Ja. Vi reiser til Thailand i januar 2008. Skal ha vielsen på en strand. Å gleder meg sånn!!!!
rødhette* Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2007 Skjønner jeg godt Gleder meg også!!!
miss_p Skrevet 20. mai 2007 #4 Skrevet 20. mai 2007 ja vi reiser til Berlin 07.07.07 dette har vært planlagt i ikke mer enn snart to mnd, så jeg har slippet den lange ventetiden gleder meg!! fly, hotell, prest og brudekjole er i boks, men har enda litt ting igjen før vi er i mål som f.eks. sko, slør, frisør, fotograf, dress...
rødhette* Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2007 Vi reiser til Gran Canaria i sept. i år. Bare lille familien vår, ingen andre. Gleder meg sånn Kjole, dress, fotograf og brudepynting (frisør og sminke) er i boks, blomster delvis (har tre alternativer, så det er i boks egentlig, men de visste først en uke før hvilke blomster de får tak i). Sko og undertøy er ikke i boks - blæh. Så er selvfølgelig kirken bestilt da, hehe. Forlovererklæringer og egenerklæringer er levert folkeregisteret også. Veldig godt å gjøre det så enkelt - lite som må planlegges og ordnes i forkant - så ikke noe stress
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå