moly Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Ved ordinær UL i uke 19 hadde de vanskelig for å se hvilket kjønn det var. Tre stykker såg etter men de to første ville ikke tippe kjønn. Tredjemann sa han kanskje ville tippe gutt, men han sa han var ikke mer enn 60% sikker. Så var jeg på en ny UL i forgårs(28 uker) og da sa legen at det måtte vere ei jente men jeg trengte nå ikke springe å kjøpe masse rosa tøy. Hva tror dere. Kan jeg anta at det er ei jente?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Kan du ikke bare kjøpe nøytrale klær og ting da? De har tatt feil på UL før, og kan sikkert gjøre det igjen...
§oxx + Storm Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Høres skummelt ut spør du meg.. jeg ville ikke kjøper noe farget tøy. Han har innrømmet at han er også usikkert med å be deg om å ikke løper og kjøper masse jenta klær. Jm var HELT sikkert når hun fortalte oss og påsto at hun sier ikke til folk ellers.. skjønner det godt, kjedelig å si feil tenker jeg.. :-o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå