Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Tenner på jenter, og har alltid gjort det, men er i et forhold med mannen min...noe jeg akter å forrtsette med! Han vet om "legningen" og sier det er ok, så lenge han vet/får vite om det! Er så usikker på om jeg skal "hoppe i det" og prøve igjen , eller...Har vel "muligheten" nå, siden jeg vet om ei...(har prøvd før så jeg vet hva jeg går til, men er blitt litt "voksnere" nå og tenker litt mer på konsekvenser!) Vil ikke sitte her når jeg er 40 og føle at jeg angrer på at jeg ikke gjorde det heller... men heller ikke angre på at jeg gjorde det!!!! Usj....vanskelig ja! Noen som vil si noe om saken???
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 haha!!! sitte når du er 40 og angre??? Det er faen meg da du får være med på mye artig, jenta mi!!! Bare sørg for å holde kroppen og hodet ditt i form :-)
mammaTiL4gutter Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 ikke sitt å vurdere sånn att å fram. Gjør det du føler for NO....nøler du er det ikke sikkert du skal gjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå