Gå til innhold

87_jenta... med prinsessene dine, er du her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, leenge siden sist, hvordan er det med deg? Håper lillesnupp er i magen ennå.. Jeg har ikke sett deg på msn på lenge nå, og kommer ikke inn på hjemmesida.. håper ikkeno har skjedd :/

Stor klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei =) Jeg er her vettu. Kommer ikke inn på MSN nå :S skjønner ikke hvorfor! men er den sånn av og til... Hadde lukket hjemmesiden en stund, men den er åpen nå, men ikke oppdatert for å si det sånn. Må samle litt krefter ;) Nå er det bare 8 uker til termin så nå er det heldigvis ganske trygt for oss :D så egentlig går det bare bra! Litt småplager her og der, men skal ikke klage!

Dere da? Alt bra med lille vidundergutten ? ;)

Mange klemmer fra

Skrevet

Så flott at termin er så nærme:) godt å høre, og lille nydlingen da? hu var vel 8 mnd for ikke så lenge siden? Vidundergutten er 9 mnd om noen timer, han er på besøk hos bestemor i helga, så jeg bare slapper av på sofaen idag, litt deilig og litt rart:) Håper du kommer deg på msn snart:)

Skrevet

Lille nydlingen min har det bra! Har lært å sitte helt selv nå og du kan tro mamman er stolt!! :D hehe. Hun er litt over 8 mnd ja ;) tiden flyr altså, kan ikke få sagt det nok hehe. Så deilig med litt barnefri, men skjønner at det er litt rart også! Hender jeg ønsker meg en uke eller to heeeelt barnfri, men er jeg borte fra snuppa mer enn 2 timer så gråter jeg altså *tårepærsa*....Men jeg kan jo skylde på litt ekstra hormoner også da :-P Jaaa håper vi snakkes på MSN snart!! Du får ha en kjempefin helg :D

Klem

Skrevet

flink hun er:)

Jeg hadde stoor klump i halsen på 17 mai, blitt såå lettrørt etter jeg ble mamma, alle barna som vinka i toget, korpset (jeg spiller der til vanlig), Lillegutt i bunaden sin osv... klarte å holde det med klump i halsen og litt våt i øya, men ikkeno grining;)

ha ei god helg du og:) klemmer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...