Gå til innhold

ER DU I FERD MED Å POSTE ET RIS/ROS-INNLEGG?


Trollet73

Anbefalte innlegg

Eller et skikkelig barnslig SLADREINNLEGG???

 

Hvorfor ikke gjøre det under fullt nick og vis at du tør å stå for egne handlinger.

 

På denne siden burde anonymknappen vært fjernet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er helt greit med anonymknapp, det er vel en del ting det ikke er så morsomt å si i fra om med fullt nick, men mange av de innleggene som legges her er skikkelig barnslig sladring om at noen forsøker å selge et bilsete eller liknende. Begriper ikke hvorfor folk gidder når det ikke skader noen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er da ikke sladreinnlegg å si ifra når noen legger ut en kjøp/salg annonnse på dib, da man selv er blir sparket ut for reklamering. skal ikke reglene gjelde likt for alle da?

ikke at jeg har skrevet de innleggene, det kan selv moderator også se, men synes det er riktig, når moderator sier at all form for reklamering er forbudt, å INGEN nettsteder skal omtales i forum som reklamering, ja, da må de jo overholde sine ord!

klart, hadde jeg hatt tid å gidden, så hadde jeg skrevet inn et innlegg på ris og ros, for hver tråd som inneholdt en web-adr som reklamerte for noe man kan handle på nett.

men interessen er ikke der, da dib minner meg mer å mer om et jallaforum, der regler bare gjelder for de modertor synes de bør gjelde for.

 

ja, tenk, moderator hanna, det er en masse snikreklamering som pågår på dib - som er værre enn det jeg gjorde.

å ja, folk blir hetset i annen hver tråd, på nick'ene sine. de må tåle så mye dritt, å får tilbake " dette er et nettforum, du må ikke ta ting så seriøst".. hvorfor tar moderator da ting så seriøst, når hun leker dib-politi, for å ta reklamererne, men ikke tar hetserne?

 

eks.

nesten hvert innlegg, der jeg skriver noe jeg mener om verden, livet, samfunnet, religion, menneskeverd, barneoppdragelser eller farger (!), kommer det et vesen som kaller seg for "spetakkel" her på dib, å hetser meg, for jeg ikke har samme mening som henne. å dette er skjedd flere ganger enn jeg har reklamert. hvorfor er ikke hun sparket ut da?

 

gjelder bare reglene for ting dere brenner for?

 

nei, dere opptrer ikke som et seriøst nettsted, med slik dobbelt-moral. men grunnen til vi alle henger her ennå, det er jo for det sosiale. om en stor mengde hadde flyttet over til et annet forum, ja, da hadde nok mange fulgt etter ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moderator ser jo uansett hvem vi er :)

Og det er kjekt å kunne sladre anonymt.

Og jeg føler meg skikkelig som en sniker som er her inne og leser.... skikkelig Big brother :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg synes det er sladring å varsle om noe som ikke skader noen, bare fordi man ikke kan gjøre det selv. Det er slikt jeg lærer barna mine at de ikke skal gjøre, sladre bare for at andre skal få kjeft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...