Aleksander+Hannah i magen Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Var inne for å vurdere igangsetting i dag pga svangerskapsforgiftning, og endelig fikk vi noe konkret å forholde oss til. Jeg blir satt i gang på tirsdag, to dager etter termin. Blir spennende! Livmorhalsen er overhodet ikke moden, så legen frykter at det ender i et keisersnitt. Greit å være forberedt på det alternativet også! Så alle Mossejenter, jeg kommer nok ikke på neste treff!
Regnbuemor til 2 Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Oki. Du er tilgitt. Du har bevist gyldig grunn for å ikke komme på neste treff. Masse lykke til! Tenk så spennende..... ( tipper typen er glad det ikke ble onsdag, da er det visst en viktig Liverpool kamp, jeg har fått fødeforbud på den dagen!)
Wisi og Mia Christine :-) Skrevet 19. mai 2007 #4 Skrevet 19. mai 2007 Hehe, jeg også! Sambo er en STOOOOR Liverpool fan, og er veldig glad det fremdeles er en mnd igjen til termin!! :-)
Aleksander+Hannah i magen Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2007 Har fått streng beskjed om å få ut lillegutt før kampstart ja! Og jeg har gitt samboeren tillatelse til å være hjemme onsdag kveld. Vet ikke om de har tv3 på søf en gang jeg. Lillegutt har allerede fått liverpool body som han skal ha på seg under kampen. Fått streng beskjed om det...
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #6 Skrevet 19. mai 2007 Hvor får man tak i Liverpool-body? Det bare måååå jeg ha! (Anonym for anledningen, skal være hemmelig - hihi)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå