Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Noen andre som opplever at mennene deres er minst like hormonelle som dem selv? Eller er det hormonene mine som spiller meg et puss? vi skal ha barn i løpet av sommeren, ikke første, men jeg synes mannen min er så nærtagende og raskt hissig om dagen, tåler så lite før han blir provosert. Nesten sånn at jeg føler at jeg må ta mest hensyn til hans følelser, ikke omvendt. Skulle gjerne vært mer "hormontroll", men han har likspm tatt den rollen.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Ja, det har jeg også opplevd! Min mann er egentlig veldig sindig og rolig, men han har vært veldig sliten, sint og oppfarende i det siste. Både på meg, andre og feks i trafikken! Regner med han har nerver for fødselen og er spent på når det skal skje. Det påvirker jo dem også, dette her. Hadde han vært helt uberørt hadde jeg nesten begynt å lure også....... Menn har også følelser, som oss. Men nå begynner han faktisk å roe seg, nå som fødsel nærmer seg. Er på overtid, så er klar for at livet blir "vanlig" igjen. Er selv spent og har mye nerver før fødsel.. Som skjer snart!!! Tror vi bare må holde ut med hverandre, de med oss, og vi med dem.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Takk for svaret, godt at det ikke bare er her det er sånn! Får håpe på at det blir som hos dere, at det bedrer seg frem mot fødselen, er litt oppgitt egentlig. Må gå litt på tå hev for å holde husfreden her, er vanligvis noe høyere terskel hos han. Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 Slenger inn en støtte på den, føles ut som at mannen min har mansen enkelte dager.....
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 Her har ikke alltid husfreden blitt bevart, for å si det sånn.. Men så lenge han sier han elsker meg, at han gleder seg til babyen kommer og at alt skal bli så bra, så er det i grunn til å holde ut. Ja, det er godt flere opplever det samme. Tror vi damer har litt lett for å tenke på at fødsel handler om oss (ikke så rart kanskje), men det er nok lurt å være litt raus med hverandre i en periode av livet som innebærer så store endringer. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå