Gå til innhold

Jeg angrer på at jeg giftet meg i Tinghuset!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min nekta å gifte seg i kirken og dum som jeg var gikk meg med på det. Giftet meg på mandag i Tinghuset og synes det var triste greier. Har absolutt ingen følelse av å være gift og angrer på at jeg lot meg overtale... Skal ha bryllupsfest til helgen, men det er liksom noe som mangler når jeg ikke har blitt viet i kirken...

(dette burde vel stått på depresjonssidene, men men)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så får du gubben til å gå med på en kirkelig velsignelse da...

Såpass kan han vel gjøre for deg....?

Skrevet

Stakkars deg da!!!! Gubben min ville heller ikke vie seg i kirka, men etter å ha hørt flere gjøre det for fruen sin skyld og etter å ha vært i et par kirkebryllup le plutselig tonen en annen. Vi hadde tenkt å reise til roma, men jeg er glad jeg fikk han på andre tanker. Vil dele dagen med alle kjente.

Fortell han hva du tenkerog at du gjerne vil ha et kirkelig bryllup. Han kan da ikke si nei til kona si???

Lykke til ;)

Skrevet

Dette synes jeg er fjåsete. Du tok et valg når du sa ja til å gifte deg i Tinghuset. Da mener jeg du får stå for valget du tok.

Skrevet

Det var da litt vel bastant. Så det går ikke ann å være skuffet? Og be om å få det bryllupet som hun ønsker?

Å stå for valg??? Er det et prinsipp??? eller er det viktig å få det som man vil? Du må leve et enkelt svart/hvitt liv du.

Skrevet

Hvorfor i all verden giftet hun seg i Tinghuset hvis hun i utgangspunket ikke hadde lyst?

Hun sa ja til å gifte seg i Tinghuset, så etter min mening blir det for dumt å sutre for det i etterkant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...