Gå til innhold

Da har vi valgt noen råflotte fliser til kjelleren.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke så altfor dyrt, møkka synes ikke, men om det synes virket de lette å vaske, store, sikkert lette å legge..... for de som skal gjøre det.

Ellers er det gøy å gå på shopping, det er vel først når regningen kommer at jeg blir skremt.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis med fliser! Her ligger vi i startgropa med det nye badet - så langt har vi bare bestemt oss for gulvet; det blir skipsgulv! Nå surfer jeg rundt for å se etter fliser til veggene; er svak for mosaikk/det romerskinspirerte badet.... Tips?

Skrevet

Nei, egentlig ikke. Er bare veldig glad når jeg finner noe som jeg liker, jeg. Er visst ganske så kresen, ifølge mannen min.

Vet ikke om jeg er kresen, men vil ikke ha noe jeg synes er ok. Må ha noe jeg synes er kjempefint.

Mosaikk er kult, men tror ikke jeg kunne tenkt meg det på hele badet.

Vi snakker om å ha det inne i dusjen i andre etg. Men er ikke helt sikker ennå, noen tanker må modnes...

Skrevet

Hmmm....glassbyggesten er kult.Dusjvegger i det, er ihvertfall råstilig.Finnes i mange forskjellige str og farger.Lar seg fint kombinere med mosaikk.... :)

Skrevet

Rart hvordan det virkelig gjør en forskjell med akkurat de riktige flisene...

Vi har to bad i vårt relativt nye hus. Begge er flislagte, men det er ikke vi som har valgt flisene. De fleste beslkende synes badene er fine, mens jeg selvsagt hadde valgt noe annet. Ihvertfall på hovedbadet i 2. etasje. Men siden det er nytt er det vel knapt forsvarlig?

Jeg er sikker på at dere får det kjempe fint. Tenk at dere bygger akkurat det dere vil ha. Litt misunnelig på det, men det er dere vel unt.

Når ungen blir store skal vi også bygge vårt eget hus. Jeg orker ikke enorme boliger, og med 4 unger er det jo det som er mest praktisk...

Men en dag...da skal vi bygge vårt eget moderate hippe kule minimalistiske hus...jada...*ler*

Skrevet

drømmen min i alle år var stort bad og fliser ;o)

da vi innreda kjellern her skulle det være vaskerom.syns vi har det fineste vaskerommet i familien,hehe.fliser i blått og grått,som er sklisikkre,ny innredning,stort speil,skap,badekar,ja alt jeg drømte om..minner lite om vaskerom da.å varmekabler i gulv.deilig for kalde føtter en vinterdag.nå er det katta med unger som bestemmer over herligheten,enn så lenge.jeg tenkte penger da jeg tok ut ting.siden det skulle være vaskerom.men sitter mer enn fornøyd igjen med resultatet.var heldig å fikk handla det meste på ei forretning som skulle legge ned.

følelsen over å kunne kjøpe det man liker,den er bare hærlig ;o)

å det skal jo vare noen år.så kos deg vidre med innkjøp du =)

men aller helst ville jeg fått bygge drømmehuset.å ikke kjøpt et gammelt nedslitt et,som vårt er...hehe.men det har sin sjarm det å da.

Skrevet

Det er det første badet jeg "designer" helt fra grunnen av, så det er ganske morsomt! Har masse ideer og en handyman som kan ordne det meste samt en rørleggervenn- så det skal være mulig å komme i mål uten at det koster skjorta også - og da kan jeg jop legge inn litt ekstra på fine fliser og innredning... c",)

Og så må det bli to dusjer, har vi bestemt - når de fire revejentene blir større vil det spare oss for mye kø! Og så kan jeg ha badet nede som "mitt" - det har dør fra soverommet og rett inn på badet med digert hjørnekar....

Vi har ikke bygd hele huset nytt, men lagde tilbygg i forfjor på totalt 100m2 og det er der vi skal gjøre finishen nå - det skal bli deilig å bli ferdig etterhvert... c",)

Og når badet er ferdig, skal kjøkkenet utvides - da slår vi ned veggen inn til det gamle badet og lager stoooort kjøkken - det skal bli enda deiligere!

Det er bare bittelitt jobb før vi kommer så langt..............

Men når ungene flytter ut, har jeg også planer om å bygge et nytt, men mye mindre hus - to gamlinger alene i et hus på nesten 300m2 kan bli litt ensomt.............og mye ekko............c",)

Skrevet

Åååååå...... da vi skulle legge fliser i den nye gangen vår så endte vi på den derre flissjappa på Kløfta.... ikke den nye Megaflis, men den gamle gode veit du! (?) I andre etasje der har de ett nydelig utstillingsbad med mosaikk blandet inn i vanlige fliser! Sånn vil vi ha det!!! Pluss sånn derre småstein på gulvet i dusjen.....sukk....

Skrevet

First thing on monday!!!

Den på det gamleindustrifeltet rett ved E-6?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...