Silje *trebarnsmamma* Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Er det bare jeg som synes allergien har forverret seg drastisk etter at jeg ble gravid, eller finnes det flere der ute med samme erfaringer? At slimhinnene blir mer sensitive og luktesansen merkbart sterkere osv det vet vi jo fra før, men jeg har også hørt utsagng som at "du vil nok ikke merke allergien din i like stor grad når du er gravid , som ellers"... Jo, kjøss mæ du!! I allefall, jeg blir pottetett bare jeg ser en hund eller noe annet hårete. Sigarettrøyk unngår jeg jo generelt, men kommer du nært meg med sneipen nå, får jeg pustebesvær og må hive meg rundt etter asta-medisinen min. Blekepulver, farge og permanent i jobbsammenheng som frisør, gir meg hodepine, nysing og "vondt oppe i nesen"... Og den verste pollensesongen har ikke startet en gang enda!!!! Føler jeg syter litt her nå, men det er så utrivelig med hosting, tårer, snørr, nysing og tung pust. Tror jeg skal selge allergien min til høystbydende jeg... Gode råd mottas med takk :-)
*Sweetheart* Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 Allergien min har blitt verre ja. Er tett 24/7, Puster og peser om hverandre. Så du er ikke alene:-)
Trønderjente82 Skrevet 19. mai 2007 #3 Skrevet 19. mai 2007 Legen min fortalte at 1/3 blir verre, mens 1/3 blir bedre, resten har det slik som før de ble gravide. Da er nok dere noen av de uheldige:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå