Gå til innhold

Da var det helg igjen.......:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner bare ikke hvor dagene blir av! Jeg synes det akkurat har vært helg, så snur jeg meg og så er den uka forsvunnet og det er helg igjen:)

Jeg har hjemmealenehelg med Sebastian. Øivind er forlover og arrangerer utdrikningslag for en kompis, så han er borte hele helgen og skal kose seg med rafting, paintball og gravemaskiner, skikkelig guttetur. Jeg var invitert med i utdrikningslaget til bruden, men så lenge Sebastian ikker er helt fortrolig med flaska så blir det vanskelig. Gleder meg til å ha en jentekveld ute snart:) Sebastian og jeg har ikke de store planene for helgen, vi tar det litt som det kommer og nyter tiden. Håper bare det blir litt bedre vær enn det det er nå, dvs. 7 grader og regn:)

Ønsker en flott helg til alle mammaer og små nurk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kos dere masse i helgen! :-)

Mia og jeg skal på hytta til morfar og samboer, der har vi det skikkelig fint. Mia blir bortskjemt til de grader og mor synes det er så digg at noen vil holde og trøste lillenupp. Håper på godvær, men hvis ikke så blir det kos foran peisen.

God helg jenter! :-)

Skrevet

Må si at dette er en fantastisk helg! Jeg ble skrevet ut fra sykehuset på fredag ettermiddag, mot for at jeg kommer inn 2 dager neste uke for ytterligere blodprøver og tester.. JAAAAAAAAAAAAAAAA, det gjør jeg med glede.. og det er godt gjort, for jeg er livredd sprøyter. Men alt for å kunne være hjemme med guttene mine nå..

I går stakk vi en snartur på tusenfryd, på obos-dag.. Regnet hindret ikke meg og Mariell til å ta noen etterlengtede runder med thundercoaster, mens Matteo og papsen koste seg.. men etter noen runder med kjeeedelige karuseller dro vi hjem med dag 2 billetter og løfter om å ta turen en dag mommo kan passe lillebror og vi alle 3 kan kjøre de tøffeste karusellene. Pappa er nemlig litt av en pyse, og det er så utrolig mye gøyere å kjøre karusell og høre han skriker og ler i ren frykt.. hi hi hi!

I dag er det rolig dag her hjemme. Må rydde litt og gå et par lange turer med babyen min. Har nesten ikke fått gått tur med ham. Regnet ut at 70% av livet hans har jeg tilbragt i sykesengen.. enten hjemme eller på sykehuset! Men nå blir det andre boller skal jeg love deg!

God helg jenter! Jeg skal nyte hvert minutt med sønnen min! Og resten av familien da!

Skrevet

Hei.

I dag har vi vært i byen og lunsjet med ett vennepar som er over på besøk fra Bergen. Vi endte turen med italiensk is og tur på Aker Brygge.

I morgen skal vi i studio og ta bilder av M til takkekortene. Blir spennende. Ellers tar vi det også med ro. Litt lite søvn og er litt forkjøla. Så kan ikke akkurat si at formen er helt på topp.

Skrevet

Ja, ukene går utrolig fort!

Denne helgen skjer det ikke så mye mer :-) Vi var jo i Kristiansand og kjørte hjem i dag, nettopp kommet hjem :-)

Camilla sov HELE veien fra Kristiansand til Oslo!!! Skjønner ingenting jeg...nå ligger hun på armen til pappaen sin og pludrer og er superblid. Har ikke hjerte til å legge henne riktig enda, hun var jo så flink i bilen atte :-)

resten av helgen skal vi bare slappe av og kose oss hjemme:-)

Skrevet

God helg til alle sammen! Ukene bare flyr unna, det er helt sikkert.

Vi har vært på grillings hos venner i dag og i morgen skal vi ha barnebursdag for 5-åringen til samboer her hjemme. Så nå har jeg akkurat bakt en sjokolade kake og en haug med muffins, blåst ballonger og satt frem flagget! Blir action her i morgen tenker jeg.

Kos dere videre

Skrevet

Ja, da er helga snart over igjen. Utrolig deilig med pappaen hjemme! Ting blir så mye enkere, og man får gjort så mye mer...

Vi har hatt en relativt rolig helg. Var på byen en tur på lørdag. Pappaen sto utenfor prøverommet med nurket, mens jeg fikk prøvd og shoppet masse. Er utrolig fornøyd med det. Har til og med antrekket til dåpen i juni klar nå! Hadde tenkt å avslutte shoppingen med en lunsj ute, men klarte ikke å finne en kafe med ledig bord. Så det ble en tur innom bakeren, og lunsj hjemme i stedet.

I dag er nok en rolig dag. Har fått gjort litt husarbeid, og nå skal pappaen få fri noen timer for å spille golf. (Han har vasket vindu i dag, så jeg syntes han fortjente det:-) Da får vi damene trø oss en tur ute i det fine været.

Ha en fin søndag alle sammen!

Skrevet

Tida går utrolig fort.

Vi var på grilling hos noen venner 16. mai, hadde lunsjgjester her den 17. mai. På fredagen tok vi det med ro (jeg shoppet litt til Vilborg). Lørdag hadde vi besøk av slektninger og i dag skal vi på middag hos søstra mi...

Husarbeid er nedgradert til kjapp oppshining før vi får besøk...Heldigvis gjorde mammaen min litt husarbeid da hun var her forrige uke...

Dessuten er det utrolig moro å se hvordan Vilborg utvikler seg. Nå følger hun med på masse, smiler og pludrer skikkelig. Vi lurer på om hun blir proffsyklist eller dirigent...Aktivitetsnivået et høyt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...