Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Har tenkt å lage et veldig enkelt koldtbord til dåpen, men vil gjerne høre deres meninger. Tenker å servere skinke, fenalår, karbonader m/stekt løk, reker, røkelaks, pai, ost. Tilbehør blir salat, forskjellige grønnsaker, melon, eggerøre, potetsalat, oliven og brød/rundstykker. Blir dette for "simpelt"? Burde jeg ha litt mer, som f.eks. kylling/ kalkun, roastbiff el annet?
Gjest Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 høres kjempe bra ut d :-) tror ikke du trenger mer enn d...
Gjest Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Eg synes det høyres ut som eit kjempefint koldbord eg! Absolut ikkje "veldig enkelt"!!
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 Syns d hørtes bra ut e,d er d som er d fine med koldtbord-ingen regler for hva èn kan og skal ha. Vi oxo skal ha koldtbord-bare litt mer enn d du har skrevet opp:) lykke til. Hvor mange blir dere forresten? Vi blir nesten 30stk. Vi skal forresten ha; kalkun svinestek karbonader m/løk røkt laks pasta salat 5 forskjellige oster kabaret spekemat (salami-peppersalami-fenalår-pæreskinke-morrpølse-elgpølse-fårepølse) Eggerøre Waldorfsalat grønnsalat potetsalat ris pariserloff/grovbrød/div.kjekser-frukt-grønnsaker-grønnsaker til garnityr Da tror e e fikk med alt hehe.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #6 Skrevet 19. mai 2007 Høres ikke ut som et enkelt koldtbord Jeg hadde vært STRÅLENDE fornøyd om jeg var gjest hos dere
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 19. mai 2007 #7 Skrevet 19. mai 2007 ..ja og rødkål og surkål,rømme,flatbrød,remulade..
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #8 Skrevet 20. mai 2007 TUSEN TAKK for alle fine tilbakemeldinger! Da senker jeg skuldrene i forhold til menyen Deilig.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #9 Skrevet 21. mai 2007 Syns lisom det var noe som manglet der je..litt lite kanskje?Hvor mang blir døkk?
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 28. mai 2007 #10 Skrevet 28. mai 2007 Hei! Vi holdt nylig dåp for vår datter 20 mai og vi inviterte ca 30 av våre nærmeste hjem til oss på smørbrød, kake, kaffe, brus, kjekks, og litt smått godteri til de minste Og gjestene ble kjempefornøyde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå