Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt så mye om den... (skal være bra for tannstilling osv..)

Men er det noe poeng i begynnelsen, når de ennå ikke har tenner??

De er jo litt rare, så de må kanskje vennes til det tidlig...

Noen som har "prøvd" de, på sine barn?

Jeg har en datter på 3 som smokker litt ennå (bare på natten), men hun skal slutte til sommeren, og da gidder jeg ikke kjøpe sånne til henne nå...

Lurer bare på om det er noe vits i å kjøpe dette til babyen nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men det har vel ikkje noko med om babyen har tenner eller ikkje, for ein mister jo mjølketennene uansett. Det er jo sjølve kjeven som ikkje skal bli feilstilt med Ortodent-smokken, slik at borna (kanskje) slepp tannregulering seinare. Men det er jo ingen garanti - eg brukte nesten ikkje smokk men måtte ha regulering pga trang kjeve...

Vi har i alle fall tenkt å bruke Ortodent (trur eg)

Skrevet

Hei hei!

Jeg stakk innom apoteket for å kjøpe smokker til minsten samme dag som han var født, bare for å ha i bakhanda, og så ikke på hvilke smokker jeg kjøpte... kom hjem og åpna de her smokkene og lurte skrekkelig på om det var noe feil med dem for de så jo helt merkelige ut..Helt til jeg leste på pakken at det var ortodent smokker... hehe.. men minsten likte dem kjempegodt fra første stund. Virker som om han får plass til tunga på en helt annen måte med disse smokkene.. de andre barna mine har brekt seg når de fikk smokken i munnen men denne går helt fint!

Verdt å prøve iallefall! =)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...