1jente+1spire Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Viss riene begynner i ryggen.. hvor i ryggen? kan det BARE være i ryggen? når bør jeg begynne å kjenne det andre plasser? Fikk plutselig så utrolig vondt i kors ryggen, skikkelig smerter...klarte knapt å stå oppreist... men når jeg satte meg ned gikk det litt bort..men kjenner ikke noe annet noen plass... bortsett fra at jeg har ikke kjent liv i dag uten om hikking en gang for noen timer siden.. noen med erfaring?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Er veldig individulet HVOR man får vondt når fødselen starter... Man må nesten se det over litt tid. Om det fortsetter en stund. Rier kommer takvis/ liksom i bølger, og de blir ikke borte om man ligger eller går eller står. Men i begynnelsen er de ofte korte og kanskje uregelmessige. En regel er jo at man skal helst ha mellom 5-10 min i mellom riene og de skal vare omlag et min...ca...MEN det er jo store forskjeller, og aldri en regel uten unntak vettu;) De fleste pleier vel å kjenne det i magen og underlivet også. Begynner litt som menssmerter....Hvis du har hatt det før?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå