doble Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Jeg sliter skikkelig for tiden:( Gått med krykker de siste dagene.. Er bra på morgenen, men så blir det værre og værre utover dagen:( Hadde en hel uke for litt siden hvor jeg var HELT symptomfri!! Jeg var helt i himmelen:) MEN så ble det skikkelig ille igjen...uten at jeg hadde gjort noe spes. heller... Tror den uken jeg var så bra, at hodet til babyen kanskje var festet.. eller iallefall godt nede i bekkenet. Og at det var grunnen til at det var så bra den uka.. Men så plutselig da, så var det ikke bra lenger (kom etter en natt hvor hun var veldig aktiv i magen og muligens snudde seg litt) Tror hun ligger med hodet ned nå...men er ikke festet ennå. Er forresten i uke 36 (37 imorgen). Andre som har det sånn el opplevd det? Håper virkelig det blir bedre snart...ellers blir de siste ukene et rent helvete!!
marihøne Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 Jaaa! Var ganske fin, faktisk bedre enn før en hel uke. Så kom 17.mai og ødela alt selv om jeg tok det med ro. Har hatt så vondt i ryggen at jeg knapt fikk sove forrige natt, finner ingen god stilling. Blir bare verre av trappa. Hodet er ikke festa og blir kanskje ikke det heller pga. at dette er 3.mann. Men de sier at det skal bli bedre på slutten særlig om hodet er festa så vi får håpe på at dette snart går over....Lykke til! Har 3 uker igjen heldigvis og håper ikke det blir 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå