Gå til innhold

Frustrert... Trenger litt råd her..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har seg sånn at jeg og mannen min alltid har hatt et meget bra sexliv. Veldig aktivt kan man si. Nå føler jeg at sexlivet har gått i "dass" pga meg. Vi har helt siden vi ble sammen for mange år siden hatt sex regelmessig, gjerne hver dag osv.

Men saken er nå at siden jeg ble gravid har sexlysten vært veldig varierende. I begynnelsen var sexlivet topp frem til uke 20 ca. Etter det ble det sjeldnere og sjeldnere.. Dette er noe jeg har vært oppmerksom på og snakket litt med mannen min om. Han mener at det er naturlig at sexlysten går veldig opp og ned i svangerskapet. Men SÅ svingninger. Fra å ha masse sex en uke, til ikke og ha sex på flere uker. Nå nærmer terminen seg, og jeg føler meg ikke akkurat sexy. Har fått noen få strekkmerker på rompa, men det er alt. Har ikke lyst til å vise meg fram med de merkene... De er så fæle! Uansett hvor forsiktig han er så er ALT vondt, og da mener jeg ALT! Jeg går konstant rundt med dårlig samvittighet for at sexlysten har forandret seg sånn, og at jeg har blitt den "knipne" jenta jeg ALDRI hadde trodd jeg skulle bli... Han sier det ikke gjør noe, og at han klarer seg fint uten. Men jeg føler alikevel at jeg skuffer han hver gang jeg sier nei...

Har dere kloke damene der ute noen råd? Det er et kjempeproblem for meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

Vi har det akkurat på samme måten her.

Det var faktisk aldri meningen at vi skulle bli kjærster engang, det var tilfeldig at vi traff hverandre på by'n for 2 år siden.

Vi møttes etterhvert flere ganger i uka bare for å ha oss, men så "fant" vi hverandre etterhvert...

Så forholdet vårt startet med sex, derfor føles det kjempe rart når vi nå kan gå flere uker uten!!

Fram til uke 25 hadde vi masse masse sex, og det var helt fantastisk!

Men nå, er i uke 32 og har hatt samleie 2 ganger siden uke 25.

Jeg får skikkelig vondt, uansett hvor forsiktige og hvor mye vi koser...

Ofte så sier jeg at idag skal vi ha oss uansett, for jeg føler det er viktig for forholdet..

Men når kvelden kommer er vi så slitene og trøtte begge to, at vi bare sovner...

Sambo mener dette ikke gjør noe.

Men vi koser masse, jeg tar på han, og han får utløsning uten å putte i meg...

Ikke føl at du skuffer mannen din. Det høres ut som han har god forståelse for deg og svangerskapet...

Dere kan kose dere igjen når nurket kommer ut!

Skrevet

Må jo ikke føle på det! Er helt vanlig det, at ting ikke går helt som normalt når man er gravid, og i alle fall når man er kommet såpass langt som du er kommet.

Jeg og mannen min har nesten ikke hatt noe sex etter at det begynte å synes på meg at jeg var gravid. Ikke for at han ikke synes jeg er fin, men fordi han synes det er rart siden babyen vår ligger der inne.

Men vi har blitt veldig oppfinnsomme, og det finnes mange andre måter å ha sex på enn ved penetrering. Hvis du har veldig vondt der nede kan jo du suge og "hjelpe" ham. Slik slipper du å føle at mannen din blir skuffet, og samtidig får man liksom hatt sex likevel. Jeg liker i alle fall å suge og kose med ham, så for meg har det i alle fall vært en god erstatning...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...