Gjest Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 i det siste har jeg hatt vondt i hofter og bekkenet, enten når jeg står/går for lenge eller sitter/ligger for lenge i samme stilling. mora mi foreslo at det kunne være bekkenløsning? men er ikke det litt tidlig a? er i uke 14..
kaur *har født!* Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Bekkenløsning kan du få så fort du er gravid. - Men det kan også være bekkenlåsning. Låsning kan være mulig å få gjort noe med. Snakk med legen din om det, så kan du få henvisning til fysioterapi.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Jeg har hatt BL fra omkring uke 7 tror jeg det var. Uansett hva det er er det greit å få noen tips for å forebygge store bekkenplager dersom du kanskje kan ha det. Jeg kunne ikke gå i starten så jeg fikk time til fys. (gratis dersom du har gangproblemer) Fikk noen gode tips i forhold til hvordan sitte, gå tå, ligge osv. Veldig greit å ta med seg . Lykke til
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 Jeg fikk bekkenløsning i uke 11 så det er fullt mulig. Høres ut som bekkenløsning du har fått. Jeg vil bare råde deg om å være føre var! Man får igjen for å ikke ta hensyn til kroppen. Det er i allefall min erfaring.
mollybolla Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 jeg har fått bekkenløsning, er 16 uker på vei.Har fått henvisning fra jordmor til føden for å ta akenpunktur for dette, så det blir spennende å se om det hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå