Gå til innhold

Er jeg for "streng" m pappan??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår var jo 17 mai, og snuppa var sååååå fin :o)

Vi var på en skole rett i nærheten her på dagen og så på tog, og moren og søsteren til pappan (altså farmor og tante) kom en tur for å hilse på oss. De hadde spurt pappan om han ikke skulle være m han og, for han var hos en kamerat 5 min gangavstand unna der vi var... men det gjorde han altså ikke da....

Jeg spurte han idag hvorfor han ikke gadd å komme bort... nei han lå og sov lenge han... ja sikkert sa jeg du var jo våken for å snakke m moren din osv... han sover ALDRI halve dagen, så tror ikke helt på han der. Jeg "kjeftet" litt på han, og sa at det var utrolig dårlig at han ikke hadde lyst å se datteren sin på 17 mai....

Men han svarer jo nesten ikke, sa bare at han egentlig hadde tenkt det..... hmm.... ja særlig.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm,vet ikke om du er for streng eller ikke... Jeg hadde nok blitt skuffa jeg også hvis jeg var deg. Pappaen her også ville ikke ha henta si på 17 mai,men vi koste oss fordet vi. jeg forventer ihvertfall ingenting av pappaen her utenom de dagene han har samvær..

Men håper dere hadde en fin 17 mai da :)

Klemmer

Skrevet

Jeg hadde ikke orka å brukt energi på å kjefte på pappaen om han ikke gadd å se dattera si. Pappaen her har ikke sett dattera si på 2 uker nå enda det var hans helg denne helga, ikke gadd han å se henne på 17 mai engang..nei offf...jeg hadde ikke orka å mast mer på han..på meg virker det som om du egentlig har gjort det meste for at han skal være interessert.

Skrevet

ja syns jo jeg har mast mye på han for at han skal engasjere og interessere seg mer... hjelper jo ikke stort, så vet at jeg irriterer meg unødig og bruker for mye energi på det, men jeg klarer ikke la være!!

Syns det hadde vært lettere om han kunne droppet kontakten, for da hadde jeg visst hvor jeg hadde han. Tror ikke det er bra for snuppa at han er så ustabil, men jeg kan jo ikke nekte han kontakt heller.... huff....

Skrevet

Synes du overreagerer litt. Her i gården så bf barna sine siste gangen i mars. Han skulle ha truffet dem i mai, men det ble for dyrt med flybilletter for å hente eldste sønnen og treffe den yngste (han hadde nettopp vært til Syden selv). Ergo kansellerte han og nå er neste samvær planlagt i juni.

Skrevet

da syns jeg at du forlanger for lite av pappan til barna dine.

Men han bor tydeligvis langt unna, og da blir det selvfølgelig vanskeligere, men det blir annerledes m en i samme kommune, burde stille opp mer. Jeg vil bare han skal sette datteren vår før seg selv, skjønner ikke at han ikke vil det selv heller, er sånn det er å ha barn, de bør komme først! Burde ikke være så vanskelig syns jeg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...