Gå til innhold

Blir så forbanna lei av all den klagingen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mødre som er i et forhold med samboer eller som har delt ansvar, sitter å klager over hvor slitne dem er osv.

Jeg er alene med jenta mi og jeg sitter ikke å klager av den grunn. Og jeg blir lei av alle som klager og syter for dem vet virkelig ikke hvordan det er å være helt alene. Og de skal være GLAD når mannen har annen hver helg osv...Det kunne jeg bare drømme om, og det ville vært luksus om jeg fikk det:

Måtte bare få ut litt frustrasjon :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

faktisk veldig enig med deg. skjønner ikke hvordan man kan bli sååååå sliten som mange utgir seg for å være når de har masse avlastning. er alene med ungen min jeg og, og har sporadisk avlastning av familien min. men det blir bare mindre og mindre, og det er faktisk helt greit for jeg har valgt å få den ungen alene og angrer ikke ett sekund. er sliten jeg og, men da legger jeg meg heller kl ni en kveld for å ta inn litt tapt søvn enn å sitte å klage. ungen min er nå 1 1/2 og jeg har aldri vært i nærheten av å være så sliten som mange beskriver her inne.. vel,vel det var et lite hjertesukk fra meg og...

Skrevet

Jeg er faktisk ikke helt enig med deg der, jeg var mye mer sliten når jeg var sammens med barnefaren enn jeg er nå. Og jeg har verken fast samværsplan eller særlig mye avlastning. Menmen, er vel forskjellig for alle da.

Skrevet

er vel mer irriterende de som er alene om daglig omsorg og har fast avlastning.. skjønner jo at alle kan bli slitne uansett situasjon :) er litt mye syting her generelt synes nå jeg da.. så egentlig er jeg bare inne å titter, sjeldent jeg gidder å legge igjen noe... hadde vært koslig om vi kunne muntre hverandre litt opp, gi positive tips om å lette hverdagen etc. istedet for bare å klage og syte over kjipe exer... men sikkert mange som er uneige med meg om det og ..

Skrevet

Ja det blir jo sikkert en del syting, men når man ikke har andre å klage til er jo dette alternativet ;)

Du får sette standaren og begynne med positive innlegg her inne :)

Skrevet

hehe.. siden jeg er her så sjeldent så blir det lite innlegg fra meg generelt. men kanskje noen andre tar tipset til seg ;)

greit med variasjon i det man skriver, for mener jo ikke at man ikke skal klage heller.. men det er enkelte som bare legger inn syte innlegg..

vel vel, mitt glade og positive tips er å legge seg en time tidligere når man føler alt rakner, man har alltid godt av å litt ekstra søvn og når man våkner dagen etterpå så kanskje man ser "problemene" i ett nytt lys ;)

Skrevet

Jeg mener ikke bare klagingen her inne, men også fra venner og bekjente som har unger:-)

HI.

Skrevet

Ja da forandrer det jo saken mye. Den klaginga er jeg også lei av. a'la typen: 'jeg husker ikke sist jeg fikk sove lenger enn kl 9' 'det er minst 1 mnd siden jeg var ute på byen sist' 'alenemødre er så heldige som har så god råd'

Skrevet

Jeg syns nå at dette var ett syteinnlegg.

Ingen andre får si de er slitne for du klarer deg selv.

Skrevet

hehe.. alt skal jo vris og vendes på da...

Skrevet

ikke alle i parforhold som får hjelp fra mannen sin,. mange kvinner som så og si er alene med barnet 24/7. meg f eks.

Skrevet

men alene mødre må og dra økonomien, bekymringer, gleder, sykdom, rett og slett alt. det trenger jo ikke de som er i parforhold. uansett hvor alene du er me barnet på dagen så har du likavel en som kommer hjem om kvelden og en som sper på økonomien og en og klage eller fortell gøye ting til! så den sytingen fra de i parforhold som er sååå alene om barnet, den blir ikke akkuratt helt reel i mine øyne. blir litt feil å høre på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...