Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Er det vanskeligere å finne en mann når man har ungen(e) på fulltid?? Jeg har sønnen min på fulltid, faren er så og si ute av bildet. Er det da vanskeligere å finne en mann? Jeg har jo aldri fri og nesten aldri noe avlastning. Noen her som har møtt en mann og som har barn på fulltid?
Gjest Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 jeg føler det er vanskeligere for har jo sjeldent mulighet til å være med på noe sosialt.. er heldig og har besteforeldre til snuppa mi som har henne innemellom, men det er ikke regelmessig en gang i mnd en gang. så hvordan jeg skal få meg en hobby eller gjøre noe sosialt regelmessig skjønner jeg ikke.. så får håpe at mannen i mitt liv detter ned i huet mitt hihi.. lykke til i jakten på mr.right!
BettyBoob Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 jeg har min på fulltid, pappan er australsk. Har akkurat fått meg ny kjæreste. På den ene siden er det veldig greit, for typen trenger ikke foholde seg til eksen, men på den annen side så har jeg ikkemye fri. Men er flink til å bruke søsters (vi bor sammen) om kveldene så jeg kan ta meg en tur til typen
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #4 Skrevet 19. mai 2007 har vært på noen dater, og hatt date-besøk her hjemme.. drar jeg bort, så har jeg enten hatt han med - da han var så liten at han sov hele tiden, eller så får jeg mamma til å passe han.. hvis jeg har hatt besøk her, så skjer det etter leggetid for han...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå