Gå til innhold

Nes i Akershus.... Årnes,Neskollen,Hvam,Vormsund... Noen?


Gullkorn

Anbefalte innlegg

Føler at jeg er den eneste fra Hvam som er gravid hvertfall... Finnes det fler der ute? Finnes det barselgrupper her i Nes forresten,slik som jeg hadde da jeg bodde i Oslo.. Kjenner omtrent INGEN her,siden vi er nyinnflyttet og er fra Oslo opprinnelig.

Skal ha ei jente 19 juni.

Tenkte melde meg på helsestasjonen da etter hun er født slik at jeg kan få litt info om hva slags tilbud som finnes her i området..Føler at det er veldig lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke så langt ut desverre, men toget som går forbi her går til Årnes i det minste.. Bor mellom Fetsund og Sørumsand jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig fra Nes, men har flyttet derfra nå. Men jeg råder deg til å ta kontakt med helsestasjonen på Årnes, der danner de barselgrupper. Kansje de har egen helsestasjon på Hvam/Neskollen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var egen på Neskollen en periode,men nå er alt på Runni. Utrolig kjedelig,for man er avhengig av bil eller buss...Men men,sånn er det vel når man bor på et øde sted som dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mer øde steder i Nes enn Neskollen. Det går da i det minste buss en gang i timen. Helsesøster ringer noen uker etter fødsel, og tilbyr barselgruppe treff på helsestasjonen på Årnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...