Gjest Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Halloisen Revenka...;-) Er innom en snartur.. Uheldig og blitt syk jeg *snufs* snufs* Ligger bare på sofan og slapper av i dag, leser og ser litt TV..
♥Snulder Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 Hallooooo;=) Er innom serru! Men føler på det at jeg har begynt å jobbe litt igjen. Unger i barnehage på morran, jobbe full dag, hente småttiser igjen... Når middagen er unnagjort, ungene er lagt og klesvask nr. 3 er ordnet..... ja da nærmest dåner jeg på sofaen! Men deilig å være ute i voksenlivet igjen!!!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 Jeg er her... Mannen min har leid "supermann" på nettet... Hallooooo!!! Selv om filmen er ny, så har det vel ikke skjedd så mye nytt i supermannland siden sist???? Derfor ser jeg meg nødt til å tilbringe tiden med dere....... Hvis dere vil leke med meg da??? Men nå er dere sikkert ikke her engang.
Plutseliten :) Skrevet 18. mai 2007 #6 Skrevet 18. mai 2007 Er her jeg og..bare noe redusert Vårforkjølelsen kom og kastet seg over meg i går kveld. Snørrfabrikk i hodet og en kropp som er uggen. Drikker kakao og ligger foran tv og slapper av. Øsende regn og surt ute, så dagen har gått til husvask og pleie av kroppen. Får litt hetta når jeg blir syk, for er en trigger for MS schub, så jeg får roe ned å bli fort frisk ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå