Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 35 og er så sinnsykt lei av å høre fra folk,tillogmed ukjente at de tror jeg er fødeklar når som helst! Har hørt det siden jeg var i uke 25 liksom. Jeg er da ikke så stor! Har gått opp 16 kg,og er bare 160cm,men er ikke fet,bare magen som står rett ut!

Var på Plantasjen i dag og da sa hun i kassa "Du burde vel vært et annet sted du nå?" Ja om 4-5 uker sa jeg bare og gikk! Hørte hun sa etter meg "Ja da blir du jammen stoooor"

Frekk assa!

Noen andre som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, fikk høre da jeg var i 4 mnd at jeg så ut som om jeg var i 7mnd " da er du skikkelig stor altså" det sa frisøren min. Er 163 og har gått opp ca 17 kilo nå, 23 dager til termin(veide bittelitt i underkant av 60 da jeg ble gravid)

Ikke bry deg om det du. Folk er bare veldig uvitende og teite noen ganger:)

Skrevet

Vet du, det er som å høre meg selv. Jeg begynner å bli veldig lei av at absolutt alle kan si hva de vil om magen min! Ja, jeg er stor, men har kun magen akkurat som deg. Og ja, jeg føler at jeg sprekker snart. Opptil ti ganger hver dag blir jeg "stoppet" av mer eller mindre fremmede mennesker som har en kommentar! Tenk hvis jeg hadde hatt komplekser for magen da, hvor mye det faktisk kan såre! Nå bryr jeg meg ikke og synes selv at magen er fin, men folk kan faktisk ikke vite! Etter to svangerskap (fikk nesten like mange kommentarer med førstemann) har jeg iallefall helt sluttet å kommentere gravide mager!

Skrevet

Har ikke opplevd det samme, men det motsatte. Det er ikke noe kos å ikke bli trodd når du kun har 2 uker igjen heller.

Var idag på HM for å kjøpe noen sparkebukser i str 50, men de var forstsatt slut i den str. Spurte om når de får igjen, og da sverte hun i kassen bare at så god tid som jeg hadde igjen så var det vel ingen grunn til å stresse.. Hva f**n vet hun om det? gikk rundt der med maserier og engstelig for at ting starter i løpet av uken.

Jeg er skikkelig missunnelig på dere med store mager! jeg har nå ventet og ventet med gravid-fotografering i håp om å ha en mage å vise frem, men JM sa idag at nå blir den ikke større, så jeg får vel møte opp på FAME på tirsdag med den lille magen min......

Blir vi jenter noen gang fornøyde....hihi...;-)

Skrevet

Ja, har også blitt fortalt at jeg er stor.. men mer mellom uke 27-33 enn nå.. har lagt på meg 8-9 kilo nå, men de står rett ut på magen..

Skrevet

jeg er også lei av å forsvare og forklare magen min!!

Er i uke 33,er 157 cm og har fått på meg 16 kilo.

jeg ligger i overkant på skjemaet hos jordmor.Det har jeg gjort hele tiden,fikk mage med det samme..Hun sier at jeg pga min lave høyde naturligvis er noe kortere fra hofta og opp,og at livmora da er stor og at magen da vil komme ut og fram.

Helt logisk egentlig.Har et barn fra før,og var akkurat like stor da..

Blir bare så lei av at alle må kommentere at det ser ut som at jeg skal sprekke!

Skrevet

Bra jeg ikke er alene her da... For jeg tror nesten jeg blir gal! Tillogmed noen fremmede har kommet bort og tatt på magen min! Da blir jeg irritert,for ikke alle er glad i å bli tatt på liksom...ÅH! Makan til frekkhet!

Men men,er jo glad for at magen er der da,så jeg kan vise den frem... Var like stor med forrige mann og..

Ja når folk snakker om hvor stor magen er osv så føler jeg og at de hinter til at selve eg er stor og liksom.. Litt ekstra vekt må man jo regne med i et svangerskap syns nå jeg.

Skrevet

Hehe får høre det samme jeg da;) Enda vet jeg at jeg er mindre nå enn med forrigemann. Han var over 5 kilo. Bruker bare si at det sikkert blir en stor gutt. Bryr meg ikke. Tenker de bare skulle sett meg forrige gang hehe. Har bare gått opp 6-7 kilo. Er snart i uke 30.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...