MissBenz Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Noen som har drømt om hvilket kjønn de får? Å om det stemte?
~La luna~ Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 jeg drømte mange ganger før ul at jeg ventet gutt, selv om magefølelsen sa jente... Ul sa jente
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Jeg har drømt begge deler.. den ene gangen gutt.. andre jente.. =) Jeg har selv en guttefølelse.. så blir spennende å se hva som skjuler seg i magen min ))
mamamaria Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 Jeg drømte at jeg fikk en stoooooooor gutt!! (han var liksom like stor som 2åringen min!! aaaaah hjelp ;-) ) Men har fått vite at vi får jente da.. Forresten så er det ikke uvanlig for meg at jeg drømmer om annet kjønn enn det jeg får. Drømme om gutt når jeg fikk jente, og omvendt. Er nr 4 dette, og jeg har drømt masse om 'feil' kjønn i alle svangerskap!
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 19. mai 2007 #5 Skrevet 19. mai 2007 Jeg drømte at jeg fikk tvillinger en gutt og en jente, og jeg håper på tvillinger men på innvendig UL så de bare et barn men den andre kunn ha gjemt seg hehehhe jeg lever fortsatt i håp Uansett så drømmer jeg om så mye rart, og det begynte etter at jeg ble gravid
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #6 Skrevet 19. mai 2007 Jeg drømte gutt noen uker før ul, og hade i de tider en veldig guttefølelse, og det stemmmer her blir det gutt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå