Gå til innhold

Oktober: Mange oktobernurk som sover på eget rom her??


baby3-2013 :)

Anbefalte innlegg

Her sover junior fortsatt på rommet vårt. Rommet hans er rett over gangen, men mamman har ikke helt klart å ta det store steget med å flytte han over enda ;-) *hønemor*

Har begynt å sysle med tanken om å flytte han inn på sitt eget rom da...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er rett rundt hjørnet. Har pusset opp rommet og venter bare på å flytte inn, Må luftes først. Forresten, hvor lenge må man lufte malte barnerom??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har mini sovet på eget rom siden han var 10 uker gammel. Fungerer kjempefint for oss!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta mi har sovet på eget rom siden hun var 4 mnd. Men det er rett ved siden av vårt soverom, og jeg kan høre hun puster tilogmed... Har man babycall så ser ikke jeg noen grunn til at man ikke kan flytte barna på eget rom (hvis man vil da selvfølgelig!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente ikke noe kritikk til de som har babyen på eget rom altså ;-)

Babyen vår sover hele natta og vi har babycall, så nå må jeg ta meg selv i nakken og flytte han over på eget rom snart. Nå er det jo slutt på nattmat og leggerutinene er godt innarbeidet.

Den som sover dårligst de første nettene blir nok meg og ikke babyen ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jess!! han har sovet på eget rom siden hav var 4 mnd. det er rett vegg i vegg med vårt=) Det gikk kjempebra, og plutselig sov han natten gjennom=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe det tror jeg blir lenge til for vår del. selv om det hadde vært deilig enkelte netter. men ligger fortsatt i sengen vår og sover så første utforsring blir vel å få henne til å sove i sin egen seng etterhvert.og så får vi ta oss selv i nakken og begynne å pusse opp rommet hennes slik at det er ferdig til den tid. har flyttet inn i gammelt hus for litt siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp snuppa har vært på eget rom siden hun var 3 mnd, fungerer kjempe bra.

var værst for meg den første tiden da. Har dørene på gløtt så jeg hører henne kjempe godt hvis det er noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Odin har sovet på eget rom siden han var 3,5 mnd;=) rett ved siden av vårt! og dører åpne! babycall i starten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta vår flyttet på eget rom i sommer, for litt over en mnd siden. Ingen negative reaksjoner fra henne - og jeg sover mye bedre. Deilig å ha soverommet sitt tilbake, nå kan jeg endelig lese bok på sengen igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi soverom nr 2 ligger helt i andre enden av leiligheten i forhold til mitt soverom deles vi fremdeles.

Men om en mnd flytter vi i ny leilighet med en planløsning som er myyye bedre for oss, og da har jeg planer om å fytte henne på eget rom så fort hun er husvarm i nytt hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...