Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Igår (17mai) var første 17 mai i snuppas liv, vi gikk fra hverandre i februar. Ikke hørte jeg fra barnefar igår, ikke så mye som en tlf. Enda vi begge var i oslo sentrum og feiret. Blir seriøst skuffet, vil han ikke se sin egen datter på 17 mai ? Synes det er helt utrolig, vi var jo i samme by begge to, eller alle 3. Pyntet i bunad og greier var hun, er utrolig skuffet over at han ikke en gang ville se henne. Ikke et pip har vi hørt. Synes dere jeg skal si noe eller holde stilt ? Jenta er 9mnd, jeg synes bare det er så utrolig dårlig gjort. Jeg er over han og har 0 problemer med han ellers, men dette synes jeg var dårlig ! Han VISSTE vi skulle til sentrum, der er jeg hvert år. Huff...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 det er ikke alle som syns 17 mai er det kuleste i verden. kansje han er en av de som ikke legger så mye i dagen? hørte ikke noe fra pappaen her heller. hadde ikke regnet med det. tror ikke 17 mai er en dag han setter så høyt. ihvertfall ikke når de enda er så små. så lenge de er så små at det ikke gjør dem noe at pappa ikke er der på 17 mai så ser jeg ingen grunn til og ta det opp.
MammanTilTobias Skrevet 19. mai 2007 #3 Skrevet 19. mai 2007 hørte ikke noe fra barnefar vi heller gitt... foreldrene hans ga lyd fra seg - etter at jeg hadde sendt en mms med bilde av gullet i finstasen.. hadde ikke tatt det opp med han var jeg deg, bare notert meg det bak øret og sett hva som skjedde ved neste "store" dag... hvis han driter i det framover, ville jeg bare prøvd å ikke irritere meg over det - men tenkt at du iallefall får mange fine minner å dele med barnet ditt når h*n blir eldre... Jeg "gleder" meg iallefall til å se pappan bli svar skyldig når gullet spør om hvor han var i feks dåpen...
Singelmamma og banden Skrevet 20. mai 2007 #4 Skrevet 20. mai 2007 Vel, mange ligger fyllesyke 17.mai - ikke alle som synes det er stort mer enn en ekstra fridag. 17.mai er hyggeligst når man har barn, eller er barn :-) Det er ikke så mye for alle andre egentlig (hvis man ser bort fra de eldre da). Selv hadde vi ensuper dag, med sol og is og alt det andre :-) Og vesla var 4 dager gammel, gjett om ho fikk mye oppmerksomhet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå