2prinsesser># Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Er det flere enn meg? Er i uke 33 om det er av betydning...
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 jeg er veldig plaget av det spesielt på natten jeg er plaget også veldig i armene/hendene jeg putter de i iskald vann en god stund og da hjelper det vanligvis jeg er i uke 36
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Jeg er ekstremt plaget av dette, er faktisk blitt sykemeldt da jeg sover 2-4 timer om natta og ellers er oppe og trasker. Klarer ikke å holde beina i ro. Har prøvd alt; magnesium- og kalsiumtilskudd (hjelper litt), støttestrømper (etter mål - må være trange tok. Hjelper fram til ca midtnatt), ulltråd rundt ankelen om natta (vet ikke om det hjelper, men tør ikke fjerne de). Begynte med akupunktur forrige uke, det hjalp første natta - sov da 10 timer og det var så jævlig verdt pengene at du vil ikke tro det... Skal igjen neste uke, håper det hjelper iallefall et par netter denne gangen. Går også ut på verandaen om nettene for å kjøle ned beina, det hjelper noen minutter, men det er jo litt det også. Er litt bekymra over at barnet blir påvirket av "tilstanden" også, man blir jo fryktelig sliten ettehvert. Og nettene er jo et helvete - man ligger og vrir seg og sparker og er oppe og rusler og spiser litt mat og drikker litt vann og legger seg med en bok og så opp å gå igjen etter 5 min og så kjøler man ned beina og så prøver man å legge seg igjen. Sånn i 4-tida sovner man, og kl 6 våkner man av at det ene beinet verker skikkelig - og da gir jeg opp. Jeg gleder meg sånn til å føde, for uansett hvor lite barnet vil sove, så vil det aldri bli så jævlig som nå. Det går bare ikke an.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 Er i uke 34, forresten. Hadde lettere plager i beg. svangerskapet, men det har tatt seg opp siste 5-6 ukene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå