2grommeunger Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 er sammen men en fyr som egentlig er verdens beste kjæreste. i feb hadde han en krise hvor han dro på ferie med xen sin og deres felles barn.- vi var forlovet på den tiden og den hevet han slik uten videre. vi krangler ofte vedr hans unge og forventningene til meg som stemor. jeg har prob med å få ekte følelser ovenfor jenta som er 4 år. ei skikleig surveunge i mine øyne. Har bedt han om råd og veiledning for hvordan jeg kan tilnærme meg henne og bli godt kjent.- noe jeg ikke får for han vet ikke selv.- han og xen har delt omsorg. jeg vet at jeg ofte er kravstor ovenfor han.- forlanger at han skal være ærlig og snakke om ting av seg selv. dette er vanskelig for han. slik sett er vi forskjellige. jeg foretrekker å snakke om ting med en gang og være ærlig på det som sårer meg slik man unngår prob. har fortalt han at jeg sliter med tilliten til han mtp episoden i feb.- han forstår samtidig som han truer med å avslutte forholdet fordi vi krangler.. vet snart ikek hva jeg skal gjøre...kanskje jeg bare skal tømme leil for mine ting og komme meg fort ut som faen...elller har dere noen råd? vi bor ikke sammen da vi bor i hver vår kommune pga bla jobb osv. men leil der han bor så eier jeg det meste..den tømmes kraftig når jeg tar mine ting.. bør jeg gi han tid og bør jeg lære meg til å svelge store kameler i blandt for husfreden?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 løp for livet! han reiste på ferie med en annen kvinne, med eksdama! i tillegg har en en surveunge, hva gir dette forholdet deg? hvorfor i alle verdens dager skulle han heve forlovelsen og reise på ferie med en annen? en gjør ikke sånt mot den en er glad i! dette må du bare ikke finne deg i!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #3 Skrevet 19. mai 2007 Jeg er enig med personen over,det er ikke sånn man behandler forloveden sin!!!!!!!!! ikke vær på vent for han,han trenger tydeligvis å bli litt voksen,og ansvarsfull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå