Gå til innhold

Ny termin 12. januar


Lykkestjernen

Anbefalte innlegg

I dag har eg vert til legen og fått orden på svangerskapspapirer, fått ny termin, og fått henvisning til UL. Godt å få det gjort egentlig :-)

 

Den nye tremindatoen er 12. januar, 2 dager tidligere enn den eg hadde komt fram til. Så plutslig var eg komt i veke 7, 6+1 idag :-D

 

Eg skulle få tidlig UL denne gongen og pga tidligare SA, blei veldig veldig letta, så no må eg bare venta på innkalling. Gleder meg sånn!!

 

Eg var og innom apoteket og kjøpte Sea Band! Og da hjelpte!! Så no er eg faktisk ikkje kvalm, føle meg faktisk opplagt og da har eg ikkje gjort på lenge. Så spring og kjøp, koste 149,- (håper dei hjelper på alle då!)

 

Måtte bare oppdatere dåke litt, for i dag er eg faktisk bare kjempe glad. Har ein heilt fantastisk dag i dag! Håpe dåke har da bar og! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig da :)

 

termin samme dag som meg..

Skal på tidlig ul selv, om akkurat 2 uker.. så da er jeg 8+1..

 

Er ikke noe særlig å være kvalm nei, glad jeg ikke er noe spessielt kvalm enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ganske pyton å vera kvalm, orke liksom ingen ting :-(

 

Kjekt at me har samme termin! :-D

 

Går det bra med deg forretsen? Såg at du hadde blødd litt.

Håper det ikkje var ein SA!

Eg skal krysse fingrane for deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk det gikk bra allikvel :)

Har ikke opplevd å blø og det har gått bra, men det har stoppet å blø, så jeg tar det som en positiv ting..

 

Så får vente å se på tidlig ul om 2 uker, hvis det ikke har kommet noe ut innen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...