Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Men det gjør IKKE vondt når jeg tisser....så da utelukker det vel uvi ?!! Små stikk i ny og ne der inni....ubehageligt!! Noen av dere kloke damer som aaaaner hva dette kan være ?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 det høres ut som urinveisinfeksjon.. man trenger ikke ha vondt når man er gravid jeg hadde slik du beskriver... ta kontakt med jordmor heller en lege du så du får behandlig lykke til
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 det stikker litt hos meg innimellom også. tror det er at babyen snur seg.
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 Jeg merket også stikking nedover der da jeg hadde uvi..hadde IKKE vondt når jeg tisset...
Bebbies i magen Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 Her stikker det veldig mye for tiden. Både forran og bak mot endetarmen. Fikk beskjed fra jordmor på sykehuset at det er babyen som treffer en nerve, når babyen er forbi den nerven så skal det bli borte. Men det kan være babyen som jobber seg nedover i bekkenet og treffer disse nervene.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #6 Skrevet 18. mai 2007 Hmm....okay....litt forskjellige meninger ute å går her...er vel best å ta det opp med jm neste gang! Takk for svar alle sammen! HI
KineC Skrevet 18. mai 2007 #7 Skrevet 18. mai 2007 Tror nesten det blir som urinretensjon. At urinen går tilbake... når baby har pressa så hardt på blæra at urin er på vei ut. Det føles hvertfall sånn sant? Har snakka med JM om dette... og hun sa det ikke var farlig. Bare ubehagelig... Jeg har å tatt test for å utelukke infeksjon. :-) Bare noen uker igjen nå... vi holder ut ;-)))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå