Gå til innhold

Trondheim:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 6 uker på vei , & har tremin 14 januar!

 

 

Hvem andre skal jeg slosst om plass med på St.Olav i januar ? :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skal vel kanskje sloss med oss, men forhåpentligvis kommer barnet vårt litt tidligere. Vi har termin rundt 2.jan, men det kan godt hende den datoen er unøyaktig begge veier, så vi får se. Spennende dette her ja! Har du vært mye kvalm/hatt vondt ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja , litt kvalm.. Sånn kanskje samla 15 min pr dag. Så jeg er ganske heldig. Men jeg har mye stikking i underivet , riving & sliting. kjennes ofte ut som om jeg har sting på sidene.. Det er det eneste.. Så er det dem forbaska puppene som er ømme da...

 

Du da?

 

Vært på første lege time , osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Positiv test i går (og i dag tidlig), og utfra kalkulatoren har jeg foreløpig termin 13 jan...tror jeg fremdeles har litt problemer med å skjønne at jeg er gravid... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal på st.olav i januar men håper jeg er færdi til 14 januar..vil ikke gå over tiden..har termin 1 januar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også termin 14. januar, så vi kommer nok til å slosst om en plass på St.Olavs ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! jeg er ca 6 uker på veg, så fersk jeg og! Ca termin etter egne beregninger 17 januar. Du kan kanskje treffe på meg dersom jeg er heldig og får litt før tiden. Jeg skal ha nr to. Har du barn fra før eller er det den magiske første babyen? Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 , blir 25 :) er så kjempe spent på dette jeg , lyst at babyen skal komme NÅ! Men kjenner det skal bli godt å komme til lege å få alt konstatert , få snakka litt med henne osv.

 

Hvilke plager har dere hatt? Kvalme? Forstoppelse? Murringer?...

 

 

Er i skrivende stund 6 uker & 3 dager på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har foreløpig beregnet termin den 2.jan 2008 så jeg er vel ei som dere antagelig møter på St.Olav :)

 

Er 8+3 og har allerede vært på 2 ultralyd. Den siste var forleden dag og wow for en opplevelse. Tenker det blir enda bedre neste gang når vi får se mer. Foreløpig så vi 2 armer, et hode og hjertebank. Krapylet hadde 170 slag i minuttet. En stolt blivende far satt ved min side og nesten felte tårer. Jeg blir så rørt selv.

 

Er forresten sykmeldt pga svangerskapsplage, er blitt hormonoffer! Kvalme og oppkast preger min hverdag. Trøster meg med at det bare er en liten del av livet og at det forhåpentligvis snart er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor 2 ultralyder så tidlig?

 

Stakkars deg da.. Er ganske heldig jeg.. kasta opp for første gang i dag jeg.. 6 uker på vei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...