Gå til innhold

Føler meg så ensom...er eg alene om det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er nå på vei inn i 6 uke og burde være kjempe glad.

Hele verden raste i sammen når han sa at han ikke ønsket barn allikevel.

Abort har ikke vært i mine tanker før..men nå lurer eg på ka eg gjør mot dette ufødte barnet.

Alle barn har rett på og trenge en far.

Er en resurs sterk person med mange venner og stor familie..men dette mirakelet skulle me to dele og glede oss over i sammen.

Føle meg helt tomme innvendig og vet ikke lenger ka som er riktig å gjøre.

Har bestilt time hos lege nå og håper det hjelper med samtale der.

Vet eg må ta meg i sammen..får det ikke bedre av å "stenge" meg inne heller. Sukk.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går vel ikke an å si at man plutselig ikke har lyst på det allikvel, hvis du ønsker å beholde barnet så synes jeg du skal gjøre det.

Er jo mulig han har fått litt kalde føtter da du faktisk ble gravid ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns jeg er skikkelig uansvarlig av han! Mener han at du skal ta abort? Enig med Miriam, hvis du vil ha barnet noe det høres som du egentlig gleder deg til, syns jeg du skal beholde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

ville bare si at jeg hadde det vanskelig første svangerskapet mange vanskelige tanker, jeg var så redd og usikker på hvordan svangerskapet og den nye situasjonen og barnet vårt ville endre på livet vårt.

kan jo hende at kjæresten din har mange tanker rundt graviditeten og kanskje situasjonen skremmer ham?

 

misforstå meg rett, jeg forsvarer ikke et slikt utsagn eller en slik helomvending, det er ikke bra og ikke hva du trenger nå.

men mener bare å så et lite håp om at han kanskje kommer på andre tanker når ting har roet seg og falt på plass.

og spesielt etter som svangerskapet utvikler seg og dere opplever å høre første hjertelydene og ser barnet deres for første gang på ultralyd.

 

Da blir alt virkelig for alle og en hver uansett hvor uforberedt vi føler oss:)

 

ønsker både deg og kjæresten din lykke til og gratulerer med svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, HI!

Så trist og bra situasjon du har kommet i på en gang! Det er jo kjempeflott at du er gravid, men trist at ikke kjæresten din syns det samme! Håper du velger å beholde barnet, han har tross alt 8-9 mnd å komme seg på, kan godt hende han bestemmer seg for å bli en flink pappa likevel:)

 

Jeg vil anbefale deg å snakke med Amathea, gjerne i tillegg til legen din. De jobber bare med å snakke med jenter som er gravide og i tvil, og tilbyr både samtale for deg, og for deg og kjæresten din sammen (eller bare ham). I tillegg arrangerer de svangerskapsgrupper for jenter i samme situasjon, og jeg vet at de jentene ofte holder sammen etterpå også. Se www.amathea.no

 

Ønsker deg lykke til, og håper kjæresten din innser hvor heldig han er som skal bli pappa:) Du er uansett alltid velkommen inn hit:)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff dette var leit. Synes du har fått mange gode råd her.

Tenkte bare at jeg skulle si at jeg har en søster som kom i akkuratt samme situasjon som deg. Han fikk panikk, og ville ikke ha barnet. Dette tok søsteren min tungt. Etter mange tårer kom hun frem til å beholde barnet. Hun ringte meg å sa at hun hadde kommet frem til at selv om de hadde startet som verdens mest lykklige familie, er det sånn at ca 50% går fra hverandre, og det har man aldri noen garantier for. Hun fikk en fantastisk sønn. Etterhvert kom barnefaren og ville bli sammen igjen, men da var det hun som sa nei.

Ønsker deg lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...