Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Jeg gjorde det kun i begynnelsen for å få igang melkeproduksjonen og så har jeg gjort det en gang når jeg trodde jeg holdt på å få tette melkeganger. Men, ellers så spiser jo lillegutt opp det meste. Synes det virker som om alle andre pumper seg i ett kjør.
Liljefjes Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Jeg pumper meg ikke så mye lenger, jenta er 6 1/2 mnd og drikker opp det som er ;-) For ikke så lenge siden pumpet jeg og frøs ned masse, men etter at vi begynte med fast føde så har jeg mindre melk. Sånn er det bare!
Maisie Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Pumper meg en gang innimellom, hvis vi skal et sted hvor det er krøkkete å amme, eller sånn at pappan kan gi mat så jeg får sove. Men det er jo lettest å bare dra ut puppen, og vips ferdig mat.
adelia*termin 18/10* Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 Jeg pumper meg kun til bruk i maten jeg lager til lillemann
Gjest Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 Så og si aldri. D går så tregt.. Skal gjøre d hvis jeg skal ut på byen en kveld el noe
LisaColli Skrevet 18. mai 2007 #6 Skrevet 18. mai 2007 jeg gjorde det også litt i begynnelsen. men har gitt det opp, får ikke ut noe uansett. og hun vil jo ikke ha flaske heller:P bruker mme til grøten. og den ene gangen jeg dro på byen, fikk hun også mme.
Bellen^2 Skrevet 18. mai 2007 #7 Skrevet 18. mai 2007 I begynnelsen gjorde jeg det for å få opp melkeprduksjonen. Nå pumper jeg meg hver kveld etter at lillegutt har lagt seg fordi vi øver å få han til å ta flaske.
Duddlidu Skrevet 18. mai 2007 #8 Skrevet 18. mai 2007 Jeg pumper hver kveld for å ha i grøten hans dagen etterpå. Har melkeallergi selv, så gir han så mye morsmelk jeg kan, så lenge jeg kan, for å prøve å forhindre eller utløse allergi
Canari Skrevet 18. mai 2007 #9 Skrevet 18. mai 2007 Har prøvd noen ganger, ikke noe for meg, bedre å la naturen råde, hun spiser det hun trenger ferskt og nyprodysert. er ikke det det aller beste, da?. har såvidt begynt med prøvegrøt, da håndmelker jeg rett i koppen. spørs om det går når hun får full posjon, men da er hun nok snart 6 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå